jaha ser man på....där har vi en som fått sina lyckopiller..

Mer
14 år 10 månader sedan #213888 av Räven
Det fick jag höra en gång när jag o min mor hämtade min apodos.

"Jaha ser man på.....där har vi en som fått sina lyckopiller lagom till fredagen"

det var typ så dom sa.....som om jag hämtat en knark påse för o ha lajbans under helgen :(

folk har taskig inställning till personer där krämpan inte syns.
Mer
14 år 10 månader sedan #213889 av skord
precis räven. och ta inte åt dej av dom. (jag vet att man gör det ändå)

va gör du ikväll rävis?
Mer
14 år 10 månader sedan #213891 av Räven
hej skord.

ikväll sitter jag bara o väntar på att få sova.....är lite tidigt än för o lägga sig....

vad gör du då ? :)
Mer
14 år 10 månader sedan #213892 av skord
ungf samma grej. men lyssnar igenom bat for lashes nya skiva. i like :) i hörlurar


må väl i bolltäcket sen räven. du är fin.
Mer
14 år 10 månader sedan #213893 av Räven
tack :)

du är fin du med skord :D
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 10 månader sedan #213910 av Jocke
All personal som jobbar inom affärssektorn är förbjudna att lägga in personliga värderingar i vad köparen har beställt eller ska handla.
Gör man det tror jag man kan anmäla det för k.o. Förödmjukande handlingar i syfte att skada konsumenten är bannlysta. Dem är helt enkelt tvungna att dra på smilbanden och låtsas som ingenting.

Men tyvärr tror jag fördomarna kring hur folk ser ut och och har för rykten svärmande kring sig, har blivit alltmer infekterat när skvallermänniskorna har för lite att komma med. Just domen från andra människor kan vara förödande, när dem inte har tänkt själva hur dem uppför sig.

Det är fega handlingar i syfte att förödmjuka ngn som jag vill komma åt. Men som sagt, finns änglar? tvivlar starkt på det.

Vars är världen på väg?