Skum tant på apoteket!

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 9 månader sedan #305359 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Skum tant på apoteket!
På mitt hjärtat-apotek så för dem bara in mitt personnummer på ett papper numera, men jag måste ändå visa upp legget, det är en säkerhetsfråga. Eller förresten så tror jag, att dem bara bockar av mitt namn på listan där det redan står mitt personnummer.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 9 månader sedan #305492 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skum tant på apoteket!
Jag anlitar också apoteket Hjärtat och visar leg som de scannar av. Kanske deras scanner inte fungerade så de fotostat kopierade legget för att scanna i efterhand? Jag skulle nog ge apoteket en chans till innan jag bytte.
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 9 månader sedan #305572 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Skum tant på apoteket!
Admin, då kunde ju hon ha förklarat det istället för att göra så. Jag ville bara ha en förklaring. Inte mycket begärt eller hur.
Mer
13 år 9 månader sedan #305579 av skord
Svar från skord i ämnet Skum tant på apoteket!
det är inte mycket begärt.

har aldrig hört nåt liknande. är inte kopiering av id-handlingar förbjudet i svensk lag?
Mer
13 år 9 månader sedan #305581 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 9 månader sedan #305596 av Alma
Svar från Alma i ämnet Skum tant på apoteket!

Phoenix skrev: Jocke: Hon flög på mig i kön, mitt bland alla och sa att hon måste ha mitt legg bara så där ur det blå. Jag blev lite konfunderad. Apoteket är inte ett ställe där man ska behöva stå ut med sådan behandling.


Det där låter mycket märkligt. Jag skulle ha blivit minst sagt irriterad :evil:

Om du vill och orkar, ring till nån chef och begär en förklaring. Annars skulle jag då inte gå dit mer.