Zyprexa

Mer
12 år 10 månader sedan #408774 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Zyprexa
Och ändå är det den näst bästa medicinen... :tänk
Mer
12 år 10 månader sedan #408777 av saara
Svar från saara i ämnet Zyprexa
Jag har använt Zyprexa under en kort tid och fick enorm matlust och sötsug av den. Fick ingen mättnadskänsla då jag åt och allt jag åt smakade så jättegott. Samlade snabbt på mig överflödiga kilon.
Mer
12 år 10 månader sedan #408778 av tekopp
Svar från tekopp i ämnet Zyprexa
Jag tycker det är en skitdrog. Jag zonkade till totalt på den.

Jag suktade efter godis hela tiden och gick upp i vikt.

Jag rekommenderar att titta på alla problem med Zyprexa och stämningar mot Eli Lilly i USA.

Heja Karl XII!
Mer
12 år 10 månader sedan #408816 av koi
Svar från koi i ämnet Zyprexa
Jag har också fått muskelryckningar av Zyprexa. Fick sluta efter en dryg vecka pga sjukt hög puls, lågt blodtryck och yrsel. Jag hamnade på akuten.
Mer
12 år 10 månader sedan #408833 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Zyprexa
Har ätit Zyprexa i ca.5 år det är den som er bäst resultat på mig...Har minskat mina psykoser och dämpat rösterna lite...dock vlir jag dålig emelanåt trots medicinen...har gått upp ca.25 kg av den..men men det är den enda som hjälper mig just nu..skall till läkaren nu i månaden och diskutera om att prova en ny medicin minns ej vad den heter...bara det att det är tufft att gå n sig på ny medicin...av Zypreza får jag enormt sug efter både mat och sötsaker..blir lite avtrubbad i mina känslor av den går liksom som en zombie ja men kanske bättre än att vara psykotisk jag vet ej....
Mer
12 år 10 månader sedan #408852 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zyprexa
killergirl,

Kanske är det Invega som du skall få? Ungefär samma effekt som Zyprexa, men mindre risk för viktuppgång. Figuren är helnöjd med Invega.