Kan någon ge bästa vägen att undvika mediciner?

Mer
11 år 10 månader sedan #493957 av Traxerity
De som nu kommer döma min utredning kommer jag sitta i möte inför och får de reda på vad jag tänker så blir det garanterat medicin vilket jag ej vill ha. Så jag undrar om det är bäst att knipa flabben under mötet så att inget kommer ut.

För att De Mäktiga blir sura om jag ger ut deras planer. Speciellt att dom gör mej till en robot genom olika "mediciner" som egentligen är gift. Så även om jag tacka nej till erbjudande av medicin så har jag klarat mej hittills så måste jag undvika det stora mötet vilket blir inom 5 olika läkare och min psykiatriker. Det är 2 månader dit men är fortfarande orolig att DE MÄKTIGA ska tvinga på mej något onaturligt o göra mej till en robot.

Jag hoppas De Mäktiga faller med sin ledare satan och att Jesus tar makten över jorden så man slipper deras onda planeringar.
Mer
11 år 10 månader sedan #493958 av Ready
Vad har du för diagnos?
Mer
11 år 10 månader sedan #493960 av Traxerity
det är den dom ska sätta då. Därför måste jag gömma mina symptomer så jag får ingen. :fiol
Mer
11 år 10 månader sedan #493961 av Traxerity
Har haft adhd och depression sedan barndom men inget annat. hoppa av medicin vid 13 års åldern för att jag hatade den o den fungera inte
Mer
11 år 10 månader sedan #493964 av Geta
Kan inte ADHD växa bort, som man sa förr? Nu tror man ju att barn med ADHD inte är mogna, när de börjar skolan.
Mer
11 år 10 månader sedan #493965 av Traxerity
Geta,

Hyper aktivitet delen är borta yesh men jag suger redigt på att förstå o läsa saker.

men dom symptomer jag försöker dölja är paranoia, synhallissar och depression så att jag slipper deras skit mediciner. Anti-depressiva är bara rent gift och den förstör hjärnan dessutom. Jag har läst mycket hemska saker om prozac och vilken gift det är.