vilka sömnpiller äter du

  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #584154 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet vilka sömnpiller äter du
admin den artikeln om psykiatrikern kanske stämmer på vissa men inte på mej.
Mer
10 år 11 månader sedan #584257 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet vilka sömnpiller äter du
Jag har märkt att om jag sover dåligt och tillfälligt höjer antipsykotikan, så sover jag perfekt nästa natt. För mig har det räckt att tillfälligt höja dosen en natt bara.
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #584607 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet vilka sömnpiller äter du
good 4 you!! nej ja har alltid att ja kan inte somna och vara vaken i två dygn...
Mer
10 år 11 månader sedan #586480 av iinstabil
efter att ha testat: stilnoct, truxal, imovane, nitrazepam, propavane, thealen, nozinan m.fl. så fick jag flunitrazepam (3 mg) som jag tar i kombination med propavane (50 mg) och theralen (2 ml). sover som en gud oftast men ibland krävs någon extra flunitazepam tablett :)
  • yoki
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #586484 av yoki
Svar från yoki i ämnet vilka sömnpiller äter du
Har tdigare haft Propavan, Theralen, Atarax och Stilnoct till natten. Har nu bara Stilnoct vilket fungerar dåligt. Sover säkert 3 timmar mindre per natt. Somnar för det mestamellan 3 och 4 på morgonen. SKIT! :väggen :väggen :väggen
  • Hurt
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #586492 av Hurt
Svar från Hurt i ämnet vilka sömnpiller äter du
ja kan vara vaken i två dagar till och med tre ibland och den läkaren ja har nu vägrar skriva ut sömntabletter.. men om du yoki har en bra läkare så kan du fråga efter starkare sömnpreprat!!! tex flunitrasepam. ja har köpt såna på plattan för att få sova ibland när de e nånting viktigt prov eller nåt.