överdos av stilnoct?

Mer
17 år 10 månader sedan #42349 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet överdos av stilnoct?
Skönt att du klarade dig! Bra att du inte tänker göra om det... hoppas att du får må bra och att du får hjälp att bearbeta känslorna efter våldtäckten i någon riktigt bra terapi... så att du kan gå vidare i livet och må riktigt bra...
Mer
17 år 9 månader sedan #42353 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdos av stilnoct?
Eftersom ni säger vad ni säger så skulle jag aldrig röra en stilnoct tablett!

Får nästan rysningar av det, som när jag stekte min sko i stekpannan på Rohypnol, läs gärna min text skon!

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->
De mediciner vi tar, är inte att leka med!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #42364 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet överdos av stilnoct?
Jag har tagit flera överdoser av medicin, dock ej av stilnoct. När jag tog 40 st flunitrazepam (Rohypnol) hämtades jag av ambulans och har minnesluckor men jag blev aldrig medvetslös eller magpumpad. Jag fick bara dricka aktivit kol (DET kommer jag ihåg att det var skitäckligt!!!) och stanna på sjukhuset för observation till dagen efter.

En annan gång tog jag en överdos på sparade tabletter när jag låg inlagd på psyket. Jag tog en blandning av Zyprexa, Stesolid och Flunitrazepam. Totalt ca 20 st om jag minns rätt. Jag fick stanna på psyket men var under noggrann uppsikt. Det jag minns är att jag lade mig på golvet i korridoren. När jag gick raglade jag runt. Jag mådde jättedåligt av denna överdosen (av de andra överdoserna minns jag inte att jag mådde dåligt) och kunde knappt ligga stilla i sängen. Jag vände och vred mig och visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag orkade knappt prata så personalen fick dra ur mig orden när de frågade mig något. Detta är min värsta överdos som jag varit med om!! Det var SÅ obehagligt så jag kan inte beskriva. Jag har inte tagit några fler överdoser sedan dess.

/A
Mer
17 år 9 månader sedan #42365 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet överdos av stilnoct?
Det måste varit hemskt att må så dåligt att du överdoserade din medicin... skönt att du låtit bli efter det... hoppas att du aldrig mer behöver må så dåligt, utan får må riktigt bra i fortsättningen...
Mer
17 år 9 månader sedan #42534 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet överdos av stilnoct?
Hej Gäst.
Man mår illa, kräks ofta och kan få permanenta hjärnskador. Man dör nästan aldrig med den typ av medicin som är åtkomlig. På de gamla barbituraternas tid kunde man dö i sömnen (typ Monroe), men dessa piller är numera bortplockade. Och kombinationer av div olika pillersorter med alkohol etc kan tyvärr inte heller rekommenderas. Det är totalt oglamoröst och man mår bara superdåligt när man väl vaknar. Jag har provat rejäla doser Stilnoct (nu talar vi askvis) utan önskat resultat (bara urk!!!), likaså Imovane etc och diverse annat. Av en ask propavan fick jag ep/psykosanfall med totala minnesluckor. Man dör alltså knappast, däremot kan man få permanenta hjärnskador och ev kandidera för långvården. OM folk dör är det i regel genom att kvävas av de egna spyorna. Förresten. Paja sin lever kan man också, men då blir det en lmycket ång, smärtsam och plågsam död om man inte har tur och hinner transplantera. Överdosering = VERY BAD IDEA!!!

Tycker Sylviaplath, som fått mängder av narkotikaklassade läkemedel läkaren (dvd 52, bara som ett tips alltså (ironi) skrev ut och tyckte jag behövde. Sanslösa mängder. Slutade ta det dock.
Mer
17 år 9 månader sedan #42535 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet överdos av stilnoct?
Du gav mig en tankeställare! Jag har högvis med Theralen, lämnar det till Apoteket i morgon! Önskar du gör detsamma! Vill ha rapport i morgon....

Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum