Hur behåller ni vikten och inte dör i övervikt?

Mer
7 år 1 månad sedan #909403 av Utomjordingen
När jag var inlagd på psyket åren 1990-1992 så hade jag undervikt! Jag hade samma symptom som en som hade vistats i ett koncentrationsläger i flera år under 2:a världskriget trots att jag var tvångsmedicinerad med Trilafon.

För övrigt så har jag aldrig haft fetma!
Mer
7 år 1 månad sedan #909406 av Utomjordingen
Nä, det var lag på att jag var tvungen att använda Trilafon från år 1990 till 2001. Jag ville inte själv ha med psyke mediciner eller psykiatrin att göra men var tvungen att underkasta systemet.
Mer
7 år 1 månad sedan #909408 av Utomjordingen
Att fly gör inte det bättre! Tänk om, vad du stoppar i dig istället!

"Du är vad du äter"

"Arkiv X"

Har Risperdal år 2001-2017!
Mer
7 år 1 månad sedan #909411 av Utomjordingen
Jag går/promenerar cirka ½-1 timme varje dag! För det mesta av den anledning för att jag ska göra ärende ute på stan. Jag är snart 46 år gammal och har varit vältränad stort sett i hela mitt liv. Jag tränar inte sen 10 år tillbaka men var vältränad då.

Min kvinna vet vad jag behöver för mat varje dag! Hon kan lite sånt vad som är nyttigt och så... .
Mer
7 år 1 månad sedan #909413 av Utomjordingen
Nä, men väldigt varierande måltider som hon lagar! Minns inte allt vad hon har lagat.

Annars, favoritmaten när det gäller mig - är olika slags pajer! Men att göra pajer tar upp till 2 timmar att göra så man får inte det varje dag om man säger så... .
Mer
7 år 1 månad sedan #909415 av Utomjordingen
Jo, jag vet vad jag åt idag och igår men om man tänker i det stora hela vad jag har ätit under tiden jag har levt tillsammans med min kvinna så skulle det bli för lång lista att skriva upp. Det är många år!

Pajer kan nog också vara nyttiga! Tror att det är bättre med pajer än pizza... .