Hur behåller ni vikten och inte dör i övervikt?

Mer
7 år 1 månad sedan #910221 av Cosmos
Jag har nu ätit Zyprexa i snart 2 veckor och har då inte gått upp i vikt. Fast jag är hungrig mestadels men besinnar mig. Det handlar väl om hur mycket man ger efter för sina hungerkänslor.
Mer
7 år 1 månad sedan #910227 av memphis
2 veckor kan vara lite tidigt att säga. när hjärnan väl blivit insmord med zyprexa en gång, då blir det hopplöst. det är nåt primitivt över det. man skiter i konsekvenserna bara för att få tugga o äta lite till o lite till.
Mer
7 år 1 månad sedan #910233 av Cosmos
Ajdå, då vet jag vad jag har att vänta mig. "Det är något primitivt över det", hahahaha, bra!
Mer
7 år 1 månad sedan #910329 av notwoodstock
Slåss jag också mot övervikten. Jag tror på fasta och halva ransoner för att kunna gå ner i vikt.

Oc:h: Ät inte på kvällen!
Mer
7 år 1 månad sedan #910341 av Utomjordingen
jag kämpar också mot övervikt :(. jag var till vårdcentralen för ca 1 år sedan och pratade med en läkare om att jag ville ha xenical eller reductil som är mediciner för viktnedgång..
läkaren sa att min övervikt till 90% beror på min medicinering. jag fick inte någon av medcinerna så länge jag äter zyprexa,mirtazapin,anafranil som alla har viktuppgång som biverkan, men kommer få något mot viknedgång om jag slutar med mina mediciner :(
Mer
7 år 1 månad sedan #910411 av Admin1
Jag väger nu 74 kg. Väger nu mindre än jag insjuknade. Gått ner från 81,6 kg på drygt en vecka.