Varför jag slarvar med medicineringen

Mer
4 år 3 veckor sedan #1240985 av Admin1
Får du inte sömnproblem om du hoppar över Clozapine?
Mer
4 år 3 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1241048 av Amandara
En gång högg en en spruta i röven på PIVA för jag vägrade ta medicin. Hon var sadistisk och njöt av det. Hatar henne. Bläk

Nuförtiden tar jag alltid mina mediciner för jag vill ha hjälp. Styr över rätt mycket själv. Jag säljer in min idé och argumenterar för den och min läkare följer mig som i en dans. Förutom med benzo där det är försiktigt, men oftast behöver jag inte det, Det går lika bra med alkohol. Men kan tycka att man kan få nåt litet recept på benzo just för att INTE dricka alkohol.
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241054 av Fantasio

Admin1 skrev: Får du inte sömnproblem om du hoppar över Clozapine?

Jo, det får jag. Men jag har Nozinan jag kan ta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241848 av Fantasio
Jag gick aldrig till mottagningen och tog min Olanzapin där, kände inte för det. Jag tog den nyss. Jag tycker jag sköter mig rätt bra med medicinerandet. Jäkla vården att inte lita på mig!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242363 av Fantasio
Jag är lite svajig. La två Clozapine i munnen inatt och satte flaskan mot läpparna. Då upplevde jag att de smälte i munnen, kändes så. Jag spottade ut dem. Dessutom har jag glömt att hämta min apodos, har bara Olanzapin, Oxascand och Theralen hemma. Oavsett hur jag mår kommer jag inte att ringa AE, för då får jag betala för medicin jag kunnat ha hemma. Jag vet att jag är en slarver.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1242365 av Geta
Fantasio,

Du klagar på att vårdpersonalen inte litar på dig. Det här är ju ett exempel på att de inte kan lita på dig.