Varför jag slarvar med medicineringen

Mer
3 år 6 månader sedan #1289621 av Drummer
Jag slutade med Clozapine vid två tillfällen pga viktuppgång men mådde skit efter 2 veckor. Latudan jag har nu hjälper mig lite mot ångesten men det finns en deppighet att jag inte riktig lust att göra ngt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289651 av memphis
Jag kan inte sluta med seroquel för jag mår dåligt redan det första dygnet. Har heller inget intresse av att sluta ta den eftersom jag mår bra på den.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289655 av Amandara
Jag vill bli av med sertralin som jag mådde så sjukt illa av vid utsättning i våras. Vill inte ha en drog som påverkar mig så starkt negativt. Förstår de som slutar med heroin hur dåligt de mår efter det. Det var bara en lägsta dos antidepp jag satte ut. Och mådde så dåligt. Men jag vågar inte ta tag i att sätta ut den igen eftersom jag mådde så illa så länge sist. Men en vacker dag ska jag ta tjuren vid hornen. Med läkarens hjälp. Problemet är att jag har lägsta dos som finns och tabletterna är så små att de inte går att dela på. Ja på lägsta dosen mådde jag pytonilla i en månad vid utsättning. Orkade till slut inte utan åkte upp på akuten.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289661 av memphis
Om jag nånsin ska sluta med seroquel måste jag nog vara inlagd tills abstinensen har lagt sig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1289664 av Fantasio
Det gör inget att du är "hård", Memphis. Nozinan hoppar jag ofta över med flit.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289666 av memphis
Tack Fantasio, ska försöka skärpa mig.