Aripiprazol

Mer
6 år 4 månader sedan #987634 av LILI
Svar från LILI i ämnet Aripiprazol
Ja jag har väldigt lågt blodtryck. Och det kändes lite som att vara "hög" eller en "minipsykos" av att mina möbler rörde på sig och darrade, det var extremt obehagligt. Får kanske hoppa över medicinen ikväll.:////
Mer
6 år 4 månader sedan #987642 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Aripiprazol
Ja, får du såna jobbiga biverkningar förstår jag om du tvekar att ta den. Jag har haft A i 12 år och är nöjd. Den reglerar mitt humör mycket bättre än Litium och tar bort eventuell ökad misstänksamhet på bara 5 mg om dan. Du behöver kontakta läkaren för att prova något annat, låter det som.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 4 månader sedan #987645 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Aripiprazol
Det jag har upplevt av 5 mg Abilify är att det ger en oerhört mycket rastlöshet... Det tog mig ungefär 1-2 dagar innan det gick ur kroppen.

Dålig sömn har nästan alla på Abilify.
Mer
6 år 4 månader sedan #987658 av LILI
Svar från LILI i ämnet Aripiprazol
Vad skönt att det fungerar bättre för er:)
Ja läkare ska ringa upp mig imorgon sa de på akutteamet. Så vi får väl se vad de säger då. Tråkigt bara att en varit så negativ och misstänksam mot att börja medicin i ett år nu, och när en väl testar blir det inte bra. Hoppas att det inte händer igen.
Mer
6 år 4 månader sedan #987681 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aripiprazol
Hej och välkommen till viska.se! :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #987684 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Aripiprazol
För att sova rekommenderar jag inte att du tar insomningstabletter av benso typ utan icke vanebildande medel Såsom Qetiapin Generika av Seruqel, eller antihistamin Theralen och/eller Lergigan.

Quetiapin är väldigt potent första gången man använder den. Quetiiapin är i sig ett antipsykotika och som sagt du sover som en stock.
Benso kommer inte in i min mun! Varför? När jag stekte min sko <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...ic.php?f=2&t=834 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum