Aripiprazol

Mer
6 år 1 månad sedan #1032819 av Geta
Svar från Geta i ämnet Aripiprazol
Hur det står till med ekonomin och välfärden i Sverige när du fyller 70 år är helt omöjligt att sia om, Richard.
Mer
6 år 1 månad sedan #1032843 av Richard
Svar från Richard i ämnet Aripiprazol

Nissegossen skrev: Ring ditt fackförbund centralt begär försäkrings rådgivaren han kan säga vad som gäller för dig är det ett LO förbund har du pengar att hämta

Helst inte, jag var med i IF Metall i 3 år, sen gick jag ur o jobbade runt ett år till. O nu läser jag i journalen, runt 04-05:
Richard har ett extremt hat mot fackföreningen IF Metall, som han anklagar för att han blivit av med sitt jobb.

Geta skrev: Hur det står till med ekonomin och välfärden i Sverige när du fyller 70 år är helt omöjligt att sia om, Richard.

De går säkert bra, vi har fått så många nyanlända o pingviner, som kommer att jobba för att säkra pensionen!
Mer
6 år 1 månad sedan #1032861 av Richard
Svar från Richard i ämnet Aripiprazol
Men med tanke på aripiprazol, så mår jag ännu bättre idag, trots endast 3 timmars sömn. Ska laga mat o sen sova.

Men jag skrev detta inlägg, mån 01 jan, 2018, o hyllade aripiprazol:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...mp;start=45#p1006225 [/url]<!-- l -->

Sen, skrev jag 6 dagar senare, ons 07 feb, 2018, att jag avskyr aripiprazol:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...mp;start=45#p1022609 [/url]<!-- l -->

Som jag skrev igår, det har gått en månad sen sista aripiprazolen. Börjar se fram emot saker, både på kort o lång tid. T.ex. att vi ska spela bowlingmatch på söndag, o som sagt att åka till Skellefteå om 2 månader. När jag mådde dåligt av aripiprazolen, tänkte jag bara på dagen som går.
Mer
6 år 1 månad sedan #1033052 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Aripiprazol
Jag blev mer positiv av aripiprazol

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 1 månad sedan #1033494 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Aripiprazol
Jag kommer att när Abilify var nytt rapporterade en del bättre socialförmåga. Det påstås att Abilify fördubblar chansen att arbeta och kanske det beror på bättre socialförmåga.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057690 av krokus
Svar från krokus i ämnet Aripiprazol
Lånar denna tråd lite, hoppas att det är ok!

Har haft 30mg Abilify/Aripiprazole i några år, men har gått ner till 20mg för kanske tre veckor sedan. Min mage har blivit fucked up. Tar A på morgonen, samtidigt som jag tar en påse Inolaxol.

Hur lång tid kan det ta tills magen blir normal igen? (Jag har inte min psykläkares nya telefonnummer och jag får tydligen inte längre maila henom, pga den nya datalagen, vad den nu heter.)