Minns inte om jag tagit min morgonmedicin?

Mer
6 år 2 månader sedan #1016934 av Richard
Jag gick upp tidigt idag, runt 07:30. Men nu minns jag inte om jag tog min morgonmedicin ens?

Om jag skulle ta dubbel dos Venlafaxin, så kan det leda till farligt högt blodtryck med den dosen jag har, om jag inte har tagit den kommer jag väl bli ännu mer deprimerad framåt kvällen. Vitamintillskotten kvittar en dag. Abilifyn vet jag inte vad som händer om jag är utan en dag. Jag vet inte nånting... Är så tom i huvudet... :(
Mer
6 år 2 månader sedan #1016935 av Geta
Har du ingen dosett? Där ser man om man missat medicindos.
Mer
6 år 2 månader sedan #1016944 av Richard
Jag har flera dosetter, men de får inte ens plats i en Dosett Maxi. Ibland lägger jag upp all morgonmedicin i en burk kvällen innan, eftersom det är så trist o vakna trött, leta o hålla på o trycka ut tabletterna på morgonen.
Mer
6 år 2 månader sedan #1017041 av Richard
Är det ECT-behandlingarna eller mitt konstanta benzo-knaprande som har förstört mitt närminne?
Mer
6 år 2 månader sedan #1017288 av Richard
Gör en notering här; Fredag, 26:e jan, kl 07:07. Har tagit mina morgonmediciner idag.
Mer
6 år 2 månader sedan #1017299 av Nissegossen
När jag vaknar på morgonen är det jag som tar morgonmedicinen med en mugg kaffe, jag brukar alltid komma ihåg det. Det ingår i morgonrutinerna och jag brukar alltid göra det när jag vaknat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum