Tips och råd. Abilify.

Mer
6 år 1 månad sedan #1031037 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Tips och råd. Abilify.
Bra förslag. Tack.
Mer
6 år 1 månad sedan #1031175 av Richard
Svar från Richard i ämnet Tips och råd. Abilify.
Jag tycker inte alls om Abilify, har skrivit lite här o var om det. Först tyckte jag den var bra, blev piggare o så, men sen blev jag helt apatisk av den. O den hjälpte inte mot paranoian heller. Det var ca 4 månader sedan, nu är jag återinsatt på Haldol. Men det är så individuellt, hoppas den funkar bättre för dig!

Ett av inläggen jag skrev: <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=2&am...mp;start=45#p1022609 [/url]<!-- l -->
Mer
6 år 1 månad sedan #1031350 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Tips och råd. Abilify.
Jag är på dag två. Känner mig apatisk och trött. Jag hoppas mina vanföreställningar försvinner om några dagar. Jag är fortfarande jätte paranoid och lite slöare i huvudet. Jag har inte märkt några fördelar än
Mer
6 år 1 månad sedan #1031355 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Tips och råd. Abilify.
Tar sin tid att förra medicin går ur systemet o att det nya börjar verka till full effekt.
Kan va bra att get det någon månad.
Mer
6 år 1 månad sedan #1031592 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Tips och råd. Abilify.
Jag får ännu risperdal, och abilify på det. Kommer inte ta bort risperdal förens jag känner vad abilify ger för effekt. Fortfarande väldigt hoppfull över att den ska hjälpa
Mer
6 år 1 månad sedan #1031601 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Tips och råd. Abilify.
Låter som en bra idé. Det som inte sägs så mycket är att det är psykologiskt också.
lite som placebo effekt. Om du koncentrerar dig på det positiva effekter kan det bli snabbare/starkare.
Hursomhelst, låt det ta sin tid. Inte värt att stressa/pressa fram något.