Brexipiprazol

Mer
5 år 9 månader sedan #1065560 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brexipiprazol
Har provat Abilify två gånger den har för svag effekt på mig. Fick återgå till Trilafon bägge gångerna för jag höll på och bägge gångerna höll jag på att huvud stupa gå rätt in i en psykos. Jag har lämnat den tills vidare. Den är den medicin som jag mått mest bra av de jag prövat, men man går aldrig i från ett vinnande koncept. Jag behåller den medicin som är Trilafon injektioner Det har visat sig att med den får jag ingen psykos utan vet hur jag skall göra för att inte få en psykos på den. Fast Abilify är den bästa medicin jag haft i åtanken bara gör starkare effekt så det blir det bästa medicin på marknaden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1065579 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Brexipiprazol
det säger om hur individuellt det är. Ingen hjärna är helt lik en annans hjärna ?
Mer
5 år 9 månader sedan #1065723 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Brexipiprazol

ispegelland skrev: jo Admin. Jag äter seroquel depot sen tidigare, men den ska sänkas när jag kommit upp i dos av abilify. så nu äter jag bara 10mg abilify och 400mg serquel. Har ändå sömnsvårigheter men de sa det kan vara insättningssymptom på abilify så jag får se lite senare.

Abilify kan vara uppiggande hos vissa och då brukar den tas på morgonen.
Mer
5 år 9 månader sedan #1066122 av memphis
Svar från memphis i ämnet Brexipiprazol
jag har fått större bröst sen jag började Abilify. De har växt p g a prolaktin jag redan hade högt antar att detta är en biverkan, eftersom det också står i biverkningarna. Annars mår jag hyffsat bra på abilifyn nu.
Mer
5 år 9 månader sedan #1066124 av Guru
Svar från Guru i ämnet Brexipiprazol
Några andra symptom av hög halt av prolaktin?
Mer
5 år 9 månader sedan #1066126 av memphis
Svar från memphis i ämnet Brexipiprazol
Nej. Tror jag inte iaf. Det var ett blodprov.