Litium svackor

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1070646 av Kasia_a
Svar från Kasia_a i ämnet Litium svackor

rymd skrev: tycker inte du skriver som en kratta dock. Tvärtom. Och jag känner igen tveksamheten, men jag kommer go for it. Vad annars?

Jag läser på en utbildning där kraven är väldigt höga och jag tyckte den var svår redan innan. Vad annars? Tja synd på självförtroende, framtid och studiemedel. Sedan så känner jag mig inte mer stabil sedan jag fick litium, bara annorlunda. När jag frågar min läkare hur länge jag kommer att ha kognitiv nedsättning kan hon inte ge ett svar, det är ju självklart. Men vill ändå försöka bilda mig en uppfattning. Är det någon här av er som varit med om att bli tanketrög och sen klar..?
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Kasia_a.
Mer
5 år 8 månader sedan #1070657 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Litium svackor
Jag var mer intelligent före mediciner i allmänhet. Mer snabbtänkt.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1070728 av Kasia_a
Svar från Kasia_a i ämnet Litium svackor
Jag var ofta deprimerad innan, då gick allt sakta. Sen när jag fick SNRI blev det mycket bättre men den sattes ut eftersom jag blev manisk.
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Kasia_a.
Mer
5 år 8 månader sedan #1070792 av wasp
Svar från wasp i ämnet Litium svackor
Kan inget om Lithium, men tar inte njurarna stryk av det???
Mer
5 år 8 månader sedan #1070812 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Litium svackor
Ja och hypothyreos. Jag får äta Levaxin numera.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1070815 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Litium svackor
Sedan även alla former av kriser gör att man inte alla ggr så logisk som man var innan krisen! Men då gäller det att lösa det! Sedan alla former av kriser gör att man är inte är lika klartänkt och logiskt som innan krisen men det kan bli bra igen om man löser krisen!

Nåt av dessa nämnda orsaker kan det vara! Men jag kan ha helt fel! Vad tänker du?
Last edit: 5 år 8 månader sedan by ChujiYellow.