LYRICA®

Mer
4 år 3 veckor sedan #1240138 av Richard
Svar från Richard i ämnet LYRICA®
Be om det!

Jag passade på precis innan det blev narkotikaklassat (visste att det skulle bli det). Jag sa att jag har provat Lyrica o att den är jättebra, jag tog 150 mg på morgonen o 150 mg eftermiddag. Men det var på villkor att jag halverade min Iktorivil. Jo, visst är det typ bättre fylla än alkohol, men sen jag fick det utskrivet sköter jag den som man ska.

En del säger (jag har många pundarvänner) att man aldrig ska be om nått läkemedel, absolut inte narkotiska, men jag har för det mesta fått det jag har bett om. O jag har t.o.m. ett alkohol/benzo/opiat-missbruk i journalen. Sen säger pundarvännerna t.ex; "Man ska säga typ"; -Min vän gav mig "nått som heter t.ex. nitrazepam" o den fungerade jättebra! Men sånt genomskådar de flesta läkare... Pundarvännerna är vanligen inte smartare än läkarna... Jag sa till min psykiater att jag tar OxyContin mot ångest, så sa hon;
-Hmm... Det vet jag inte vad det är, får kolla i FASS. Så senare; -Men herregud! Vad är det du stoppar i dig!?

Men jag sa; -Kan jag inte få Lyrica? Jag har testat den o jag mår bra av den!? Fast min psykiater vet att jag känner till i princip all psykofarmaka som finns.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1240148 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet LYRICA®
Din räv.. :D

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻