Dosökning och Romresa

Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1090958 av Zoidar
Jag ska åka iväg till Rom 2e oktober. Ett problem som dykt upp är att jag känner mig ostabil nu igen. Jag har känt av det ett par veckor och nu har jag beslutat att öka dosen på Peratsin från 12mg till 16mg. Det brukar hjälpa, men med den dosökningen brukar också hungern tillta. Förhoppningsvis känner jag mig snart mer stabil igen. Jag vill inte ställa in resan p.g.a. mitt mående, och dessutom, så har jag inget avbeställningsskydd, så alla pengarna går i sjön då.

Borde ökat dosen tidigare, men trodde jag kunde vänta ut det.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
5 år 7 månader sedan #1090984 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Dosökning och Romresa
Ska du besöka Vatikanen?

/Dave
Mer
5 år 7 månader sedan #1090989 av Geta
Svar från Geta i ämnet Dosökning och Romresa
Är det, det katolska i Rom som lockar dig?
Mer
5 år 7 månader sedan #1090990 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Dosökning och Romresa
Stressen ökar när man ska resa, så jag förstår om du känner dig instabil. Med dosökning och en vecka kvar så hinner du bli stabil nog för att klara resan galant.

Vill önska Trevlig Resa!

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 7 månader sedan #1090994 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Dosökning och Romresa
Ja, ska besöka Vatikanen och de vanliga sevärdigheterna som t.ex. colosseum.

Jag och en vän tänkte oss något ställe med lite kultur och sevärdigheter. Vi båda tyckte Rom verkade intressant. Jag är naturligtvis också intresserad av det kyrkliga.

Tack Inwatto, tror inte det är resan som oroat mig utan troligtvis omslag till höst samt lite annat jag inte orkar gå in på.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 7 månader sedan #1091015 av Crusader
Svar från Crusader i ämnet Dosökning och Romresa

zoidar skrev: Ja, ska besöka Vatikanen och de vanliga sevärdigheterna som t.ex. colosseum.

Jag och en vän tänkte oss något ställe med lite kultur och sevärdigheter. Vi båda tyckte Rom verkade intressant. Jag är naturligtvis också intresserad av det kyrkliga.


Va kul du kommer ha det Zoidar !!!




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.