ssri är skit.?

Mer
5 år 4 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1111861 av charlie2
jag måste säga det att ssri är skit man blir som i en bubbla när man tar dem och sedan så kan man bli knäpp i huvudet av dem också.

önskar att jag aldrig hade tagit dem what so ever.

riktig skit medicin är det.
att de skulle ha eller är ofarliga köper jag inte alls.

Man blir avtrubbad när man käkar dem och det blir som i en bubbla vill man vara klar i skallen och tänka klart så skall man inte ta dem.
Man vill ju kunna tänka klart och vara klar i skallen ju så det är nog bättre om man inte tar dem.?
För vem vill vara knullad och våldtagen i skallen.?
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111865 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet ssri är skit.?
Du borde sluta med din töntiga testo. Är man klar i skallen om man äter testo och får bröstsmärtor men ändå fortsätter ta dem?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1111868 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet ssri är skit.?
Ja jag älskar dessa helt jävla fantastiska piller. Mår finemang på SSRI!

Ska faktiskt nu på nästa möte med en läkare fråga efter cipralex som ska vara nåt alldeles speciellt och väldigt annorlunda till skillnad från andra SSRI! Hoppas jag! Dags och säga hejdå till det gamla och välkomna det nya.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111870 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet ssri är skit.?
ja du kanske har rätt i det kanske testo nivån är för hög.?
kanske att nivån är lite för hög.?

jag tycker att jag har fått en hel del biverkningar på dem och blivit avtrubbad och levt som i en bubbla och avskärmad från omvärlden.
önskar att jag aldrig hade börjat med dem då jag blivit knullad i skallen av dem.:oops: :cry:
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111872 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet ssri är skit.?
Jag slutade med SSRI för ett par år sedan. Kan du inte ta upp det med din läkare då eller personal på boendet.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111873 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet ssri är skit.?
fick jag backa tiden så hade jag aldrig käkat ssri då jag blivit konstig av dem och underlig.
de är inte helt utan risker om man äter dem.man blir som i en bubbla om man äter dem och blir avskärmad från omvärlden.

jag käkar dem i dag dag fast jag skulle inte vilja ha dem har blivit konstig av dem.
jag har dem på dos påse så jag måste äta dem.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.