Zopiklon eller Stilnoct!

Mer
5 år 3 veckor sedan #1134187 av Geta
Svar från Geta i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Just nu har jag zopiklon/imovane. Har cirka 25 tabletter kvar. Får se, när de får in zopiklon på apoteket igen.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134190 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!

Geta skrev: Just nu har jag zopiklon/imovane. Har cirka 25 tabletter kvar. Får se, när de får in zopiklon på apoteket igen.


Zopiklon kommer till Apoteken i början på April!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134193 av krokus
Svar från krokus i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Jag har haft både Imovane och Stilnoct, men inte samtidigt såklart.

Upplevde Imovane som bättre, tills den gången då jag inte somnade, utan hallucinerade i timmar. Under tiden som jag tog Stilnoct vaknade jag oftast efter 4-5h. Störande!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134199 av Richard
Svar från Richard i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Jag har både Imovane/Zopiklon o Stilnoct/Zolpidem hemma, märker ingen skillnad på dom. Zopiklon hämtade jag ut för ca en vecka sedan, ett 30-pack med 7,5 mg. Troligen var det utländskt då det var en röd triangel på de, o vad jag vet används inte de i Sverige längre. Fick dock ett paket Zolpidem sist jag var hos doktorn, då Zopiklon var slut.

Men jag ska fråga doktorn om jag får byta de till Melatonin.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134206 av krokus
Svar från krokus i ämnet Zopiklon eller Stilnoct!
Melatonin har jag provat, men tyckte inte att de var någon höjdare. Har du provat kedjetäcke eller bolltäcke, Richard?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1134207 av Nissegossen
Inte det lättaste att få Melatonin utskrivet min förra läkare (tillika överläkare) fick inte lov att skriva ut den, enligt honom var han inte betrodd att skriva ut den. Fick dock utskrivet Cirkadin men jag fick bekosta den själv. Tog inte alla då jag inte tyckte om den

Någon på viska efterlyste den, hon fick dem per post

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Nissegossen.