Mysterium med Quetiapin Krka depot!

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1134311 av Lelle
Krka är tillverkaren av denna Quetiapin och jag kan bara säga att den är exakt som Abilify!

Är den Abilify !? Förut kom jag aldrig upp ur sängen före kl 8 på morgonen, jag brukade kliva upp vid kl 9 och ibland 9.30-10, men nu vaknar jag mycket tidigare och är ur sängen före kl 8 redan.

Jag sover mindre pga Quetiapin , den är aktiverande på mig! Dessutom känner jag mig personlighetsförändrad... Men samtidigt gör den jätte stor nytta! För effekten är superb!

Någon mer som sover mindre pga Quetiapin? Blir du också aktiverad eller piggare? Men Quetiapin brukar väl vara att man sover mera och blir tröttare? Men den är som Abilify på mig. Borde jag kanske ta en annan tillverkare ?
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Lelle.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134312 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mysterium med Quetiapin Krka!
Varför byta om du är nöjd?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1134314 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Mysterium med Quetiapin Krka!
Nej jag byter inte. Jag har en stor förpackning på 100 tabletter. Och jag tar 1 om dagen - den kommer räcka till Juni. :tummenupp

Men det var igår som jag vaknade betydligt tidigare och kom upp ur sängen före kl 8 och det gjorde jag idag också.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134380 av Admin1
Får man Quetiapin depot tabletter blir man nu inte trött för dosen frisätts under 24 timmar.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134552 av Lelle
idag kom jag upp ur sängen före kl 7, jag vaknade kl 6.20 och var inte ett dugg trög - kunde gå upp ur sängen på en gång och ta mitt morgonkaffe.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1134603 av memphis
Om man tar depoten på em/ kväll blir man extremt sömnig efter några timmar. På morgonen är nivån mer perfekt och man mår jättebra. Så funkar det för mig iaf. På em är depoten slut och man kan bli rastlös. Men då är det ju dags att ta den igen.