Synefrin + koffein för att komma igång på dagen...

Mer
5 år 1 månad sedan #1136432 av Richard
Ja, ephedra käkade jag rätt mycket också, innan 2005 då det blev läkemedelsklassat. Köpte 2000 kapslar av "Läder-Lasse", tror det var han som låg bakom en massa sidor då, bl.a. Naturens Droger...
Mer
5 år 1 månad sedan #1136435 av memphis
Skulle vara bra med en "Richards Substanser- tråd". För du kan så mycket om substanser Richard, och det är intressanta tips du har, men det är svårt att komma ihåg dem. Synefrin t ex är ett krångligt namn att komma ihåg. Vore bra om kunskapen fanns samlad i en tråd? :)
Mer
5 år 1 månad sedan #1136671 av Richard
Ja, tack memphis!
Jag har nog gjort nån lista på allt jag testat, men kanske skriver en utförligare text om hur alla substanser verkar, nån gång i framtiden. Jag pratade med mitt boendestöd idag. Hon kom 09:30. Jag hade satt klockan på 08:45, men spontanvaknade 08:15. Gick upp o tog min dos synefrin o koffein. Jag har svårt att gå upp mellan 07 o 09. Det är lättare att gå upp runt 05-07, samt 09-11. Men just omkring 08 är det av nån anledning svårt...

Ibland kommer boendestödet runt 12, o då har hon sagt att jag orkar mer, o är mer med på att städa. Idag berättade jag om synefrinet o hon sa att jag verkade mycket piggare, trots att jag gick upp 08:15. O givetvis känner jag det också. Samt verkar det snabbt!