Men vad är detta för skit nu då??

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136335 av Lelle
Efter jag tog senaste depottabletten av Seroquel , slutar det hämmas när jag blundar. När jag blundar blir det tecken som talar till mig och sedan kommer en röst som säger att jag är påväg ut till väldiga överhögheter, säger att det är väldigt knapert för mig efter mitt senaste återfall 2018, och att min moster inte accepterar om jag har ett annat födelsedatum än det vi känner till.

Sedan säger den att jag var väldigt kung för något som jag sagt. Och säger " det var det du visste om med" när jag inte får tillbaka effekten. Sedan hur ljuset lyser in i mitt sovrum verkar följa rösterna!

Jag funderar på att ringa min sjuksköterska om det inte lägger sig. Kanske effekt kommer tillbaka - men vi får se........

dom där rösterna har så löjlig ton, nej tack! låt mig vara. Och när dom säger att det är väldigt knapert för mig? Vad menar de med det ? Att jag inte kan bli hjälpt ordentligt ????

Och för en stund sedan tyckte jag att jag hörde att det var någon i mitt hus-. Men efter rundtur såg jag ingen. pappa har inte kommit hem ännu.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136339 av Geta
Att ha det knapert är att vara fattig.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136342 av Lelle
rösterna sa såhär: "kanske väldigt knapert för dig blev det"

jag tror de syftar på att jag får dålig effekt av medicinerna (efter mitt förra återfall) och måste kanske gå i psykos.

Men effekten kanske kommer tillbaka. så jag gör inget nu.

Det är inte första gången det blivit såhär, medicinen kan ibland hoppa ur.............. men den kommer tillbaka igen lite senare.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136358 av Geta
Kan du bli fattig om du ger bort för mycket pengar till dina rumänska släktingar?
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1136361 av Lelle

Geta skrev: Kan du bli fattig om du ger bort för mycket pengar till dina rumänska släktingar?

Det är nog ingen risk.

Jag är så god på att spara och gör mig inte av med så mycket.

Summorna jag skickat är inte så mycket mot vad jag sitter på. Och jag skulle aldrig skicka så mycket pengar att jag blir fattig själv.

Jag är tvärtom väldigt god på att hålla reda på ekonomin, sparar, gör mig inte av med mycket och jag lånar aldrig pengar!
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1136398 av memphis
Om det inte går över HKboy tycker jag du ska ringa vården och berätta att medicinen inte täcker ordentligt. Du kanske behöver en högre dos, kanske 400-500 mg.