Men vad är detta för skit nu då??

Mer
5 år 1 månad sedan #1137636 av Lelle
Zyprexa och Seroquel gör mig inte hungrig heller. Jo det är ju tur Miika, båda är bra mediciner.

Men jag medger att det finns annan neuroleptika som jag blir hungrig av och ökar i vikt av, det finns dom med - en av dem är Abilify! Det är bara att inte använda dem.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137925 av Admin1
Abilify ger viktuppgång hos en grupp och ungdomar. Annars är vituppgången mindre än normalt. Det är få här som fått viktuppgång av Abilify.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137981 av Lelle
Det var så dåligt, för Abilify skulle ju inte ge någon viktuppgång var det sagt. Jo tjena.

Men jag är precis tvärtom, jag får viktuppgång på dem som inte ska ge viktuppgång. Och de medlen som brukar ge viktuppgång går jag inte upp i vikt av, som då tex. Zyprexa.

Jag ska stå på värstingarna, jag går ändå inte upp i vikt. Kanske har jag ett tåligt system.

Zyprexa och jag är som gjorda för varandra :hjärta vi passar så bra ihop.

Tog Zyprexa 30 mg nu - 1 timme tidigare mot vad jag brukar, medicinerna tappade greppet igen. :flag
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138141 av Admin1
Finns några här som gått upp 50 kg på Zyprexa, men ingen på Abilify. Idag rekommenderas inte Zyprexa utan man skall använda Risperdal istället, som har mindre viktuppgång.