Allt om Nozinan

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 dagar sedan #1138394 av Fantasio
Jag har fått Nozinan utskrivet och vill veta allt om den. Google räcker inte till.
Mer
5 år 6 dagar sedan #1138396 av Geta
Svar från Geta i ämnet Allt om Nozinan
Det är en sorts neuroleptika. Har fått den, när jag var inlagd. Fick mardrömmar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 dagar sedan #1138397 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Fasen, jag vill bara ha sånt man blir lugn av. Mer benso, men så får man Nozinan. Den hade inte kommit in, eller vad det var. Jag fick inte ut den.
Mer
5 år 6 dagar sedan - 5 år 6 dagar sedan #1138434 av Richard
Svar från Richard i ämnet Allt om Nozinan
Jag fick Nozinan en gång utskrivet för att sova på. Jag tog 100 mg, så stod jag i köket o diskade eller nått. Så bara svartnar allt... Jag faller in i en köksstol som går sönder o blir liggande. Jag har ingen kraft att ta mig upp. Somnar o vaknar typ 12 timmar senare, givetvis nerkissad... :(
Last edit: 5 år 6 dagar sedan by Richard.
Mer
5 år 6 dagar sedan #1138438 av Cider
Svar från Cider i ämnet Allt om Nozinan
Jag har tagit den varje kväll för sömnen i många år. Numera har jag trappat ner till en låg dos men när jag varit inlagd har jag behövt höja till 110 mg för att få ngn liten blund iaf. Upplevde dålig syresättning dygnet runt när jag hade 110 mg.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 dagar sedan #1138458 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Det låter bra. Jag vill ha något som slår hårt. Men vad irriterad jag blir, det hade räckt med mer benso. Han Fantasio är psykotisk för jämnan, han får Nozinan.