Allt om Nozinan

Mer
4 år 11 månader sedan #1151614 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allt om Nozinan
Vilken styrka 25mg eller 100 nozinan finns bägge. 2st 100mg gör dig inte kapabel att göra något över huvudtaget verkan sitter i dagen efter till kvällen då du skall ta nya. skitmedicin alla kategorier

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 11 månader sedan #1151622 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Det är 25 mg. Jag tror jag ska ta dem på morgonen, men det går väl inte? Man blir ju trött av dem. Hur mycket hade du, Nissegossen?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1151625 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Allt om Nozinan
Om du undrar var jag hos min läkare inte på avd utan hans rum på vad säga på kliniken. Han frågade mig vilka mediciner vill du ha. skenmanövern var 100mg Nozinan vilken storlek? största möjliga. det var sjukvårdsburken på 1000st lika bra att ta till rejält, mera? mogadon hur många största möjiga! Jag fick också den på sjukvårdsburken de också på 1000st. bägge gjorde jag av med, skitmedicinen nozinan, jag hade nog inte alla hästar hemma, den gick ut. mogadonet sov visserligen men en gǻng somnade jag inte låg där insåg hur skönt det var, tänkte tar jag fler ja de är ju sköna men de skulle jag fastna på, varpå den burken gick ut. vågade inte ta fler.

Skrev på skriklådan om 1000st zoegas räknesnurra satte i gång de står i 20kr st, jag hade fått ut 20.000kr för burken

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1151738 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Allt om Nozinan

koi skrev: Jag fick 125 mg. Jag somnade inte. Ögonen rullade okontrollerat åt olika håll.

Det var ingen långvarig behandling. En vecka. Sen sket jag i den. Sov inte iallafall. Helt onödigt.

Det kanske var en oculogyr kris, som ger kramp i ögonmusklerna. Förekom mer förr med höga doser antipsykotika.
Mer
4 år 11 månader sedan #1151755 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Allt om Nozinan
Brukar du följa läkarens ordination när du får benzo? Tar du mer så är det därför de inte vill skriva ut. Annars så tycker jag att Nozinan är ett bra alternativ.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208519 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Allt om Nozinan
Admin1 skrev: "Idag har nog Quetiapin ersatt Nozinan. Quetiapin är mer kortverkande och har också effekt mot ångest."

Man kanske skulle be om ett medicinbyte då. Jag är villig att prova på Quetiapin.