Ner med Zyprexa!

Mer
4 år 11 månader sedan #1150748 av MsTibbs
Varit på läkarbesök. Sen fått samtal. Kommer inte få Latuda då den inte är utprövad på personer med schizoaffektiv diagnos. Istället ska jag trappa ner Zyprexa från nuvarande 20mg, till 15mg. Sen eventuellt till 10mg. Höra av mig vid symtom. Hoppas det blir bra!
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150767 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Ner med Zyprexa!
Låter otroligt dumt i mina öron. Har du testat peratsin/trilafon? Det skulle kunna va ett alternativ till zyprexa utan viktuppgången.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150806 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ner med Zyprexa!
Det var dåligt. Jag har ju manisk under min psykos och fick latuda. Hade också zyprexa tidigare.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150819 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ner med Zyprexa!
Jag har Trilafoninjektioner och håller med zoidar. Jag säger att injektioner med Trilafon injektioner är jag den som längst på viska.se varit utan inläggning och då årsskiftet när jag låg inne på avd mellan jul och nyår 1986-1987

Samt att den är viktneutral

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150830 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Ner med Zyprexa!
Tror att en viktig del är att jag inte haft nått riktigt skov på 1,5 år på zyprexa. Mår bra och inte trött.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150840 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ner med Zyprexa!

MsTibbs skrev: Tror att en viktig del är att jag inte haft nått riktigt skov på 1,5 år på zyprexa. Mår bra och inte trött.

Aha! Jag blev jättetrött av dem!