Jag behöver en 15 mg's Melatonin depot

Mer
4 år 10 månader sedan #1158738 av Richard
Jag vägrar att betala för Cirkadin som innehåller 2 mg Melatonin o är en depottablett, som inte går på högkostnadsskyddet!

Jag behöver en depottablett på totalt 15 mg, som utsöndrar lite melatonin då o då under natten! Jag tar 9-12 mg på natten, då slipper jag det hemska Theralenet, men kan vakna pigg typ kl 05 på morgonen. Jag har tagit Theralen så länge jag kan minnas sen mannaminne o varit en zombie varje förmiddag...

Nästa gång jag beställer Melatonin från Polen, ska jag köpa 10 mg's kapslar, det blir mer ekonomiskt. Men det ultimata vore en depottablett på 15 mg, som först sänder ut 10 mg på kvällen o sen 5 mg på tidig morgon. Jag har för det mesta aldrig nått för mig på förmiddagarna så jag sover till 10:00.
Mer
4 år 10 månader sedan #1159021 av Admin1
Hur vet du att du behöver 15 mg depot?
Mer
4 år 10 månader sedan #1159022 av björk
Ungefär så här såg han ut
som jobba på avd 88 han förtäljde
att det hände att han tog theralen
någon gång
300
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1159032 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Jag behöver en 15 mg's Melatonin depot
Tror att i Sverige melatonin AGB ligger den högsta dosen på 5 mg och läser du runt lite så ska man inte överstiga 5 mg eftersom du kan få ovälkomna biverkningar, jag tycker faktiskt inte att du ska experimentera med mediciner på egen hand.
Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1159080 av Nissegossen

björk skrev: Ungefär så här såg han ut
som jobba på avd 88 han förtäljde
att det hände att han tog theralen
någon gång


en ung munschausen är du björk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161622 av Richard
Var inne på ett apotek här i Frankrike, o Melatonin är receptfritt här. Men det kostade typ 7 euro för 30 st depot. Det var för dyrt, så jag köpte inga. Glömde ju mina Melatonin hemma i Ängelholm när jag kommit till pappa i Helsingborg, men som tur var hade jag inte hunnit ta ett glas vin eller tagit någon Lyrica, så jag fick låna hans bil så jag kunde köra hem o hämta dom. Betalar normalt ca 8 euro för 120 st.