Jag har mixtrat med varenda medicin jag har! Jag mår inte bra!

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1158896 av ingrid64marie
Men hur kunde du då för 10 år sedan få diagnosen schizofreni och sedan 10 efter få den borttagen, vad är det som har förändrats så radikalt med dig att man omvärderar diagnosen till felaktig.
Mer
4 år 10 månader sedan #1158898 av Klanggedin
Tror väl att jag var väldigt trasig och sönderkörd efter skolan och hela livet hade rasat. För 10 år sedan misstänkte man bara asperger ADHD men det kom en läkare tre år senare och satte diagnosen schizofreni efter jag kraschat igen. Jag var utredd hos "nyinsjuknad i psykos" först.

Det hela är en salig röra och jag är enormt besviken, tror jag.. Egentligen är jag bara oroad för att mycket har gått förlorat som jag inte kan ta igen :(.
Mer
4 år 10 månader sedan #1158900 av krokus

Richard skrev: Det vore förresten skoj att träffa dig MsTibbs, men du bor så långt bort... :(


Men hallå Richard! Helt ärligt har jag tänkt ett tag på att du och MsTibbs kanske skulle passa ihop. Ni är ungefär lika gamla, ni gillar kreativt skapande och ingen av er verkar vilja ha barn. Va fan, lägg in en stöt om du vill! Det är väl bara att ta bilen till Värmlands skogar och kolla läget? Lycka till! :D
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 10 månader sedan #1158904 av ingrid64marie
Man blir lite mörbultad längs vägen men det är bra om man kan få hjälp med att få en diagnos om man har någon som är den riktiga, och inte felaktig då bli hjälpen mer anpassad till dig och vad du är i behov av.
Mer
Mer
4 år 10 månader sedan #1158908 av MsTibbs
Jag gillar dig Richard! Vill du hälsa på är du välkommen! ;)