Abilify...rastlöshet!!!

Mer
4 år 8 månader sedan #1176404 av Kattis35
Är otroligt rastlös. Varje dag vill jag göra saker men hittar ingen ork. Äter abilify. Någon som känner igen sig i det? Vad gör ni åt det...
Mer
4 år 8 månader sedan #1176406 av Geta
Svar från Geta i ämnet Abilify...rastlöshet!!!
Det är nog typiskt för Abilify med rastlöshet.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1176418 av Nissegossen
Akineton är muskelavslappnande och du har knappast varit med om högdosbehandling av gamla neuroleptika jag såg en som bokstavligen hela dagarna sprang fram och tillbaka i korridoren hon stod på cisordinol. jag hade högdos med en annan medicin man satt med ena benet över det andra och man sparkade fram och tillbaka över knäet.

Akineton är muskelavslappnade och inte egentligen boten men man kände sig bättre med den men man blir avtrubbad av den, man finner sig bättre med den. Har du stelhet på Abilify är den helrätt

Det är avhängt vad gäller dosen jag tror du har för hög dos av Abilify prata med din läkare om ett blodprov där man mäter medicinen i blodserum på dig, där på provet kan läkaren se om du är under/överdoserad på mig verkar du vara överdoserad, du bör inte ha så hög dos på ett modernt antipsykotika som Abilify att du får biverkningar

Jag skulle själv säga till behandlande läkare, jag har biverkningar det skall inte jag behöva ha på den här medicinen.

Om du har svårt med att tala om detta med din läkare skriv ut ta med.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176532 av Yrroz
Svar från Yrroz i ämnet Abilify...rastlöshet!!!
Finns det medicin mot rastlöshet, Akineton?
Mer
4 år 8 månader sedan #1176542 av Geta
Svar från Geta i ämnet Abilify...rastlöshet!!!
Akineton är mot muskelstelhet. Det är Nissegossens favorit. Man kan få psykos vid överdos.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176545 av Nissegossen

Yrroz skrev: Finns det medicin mot rastlöshet, Akineton?



Trodde jag gjort klart att Akineton inte är mot rastlöshet, den verkar direkt på musklerna vilket kan göra en skönt avslappad. Jag är trött på allt tjat om Akineton det finns på viska.se spaltmeter om Akineton sedan förut

För att slippa biverkningar duger endast en lägre dos på den medicin du tar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum