Trött av abilify

Mer
4 år 7 månader sedan #1183240 av Geta
Svar från Geta i ämnet Trött av abilify
Men du får väl inte en injektion varje dag?
Mer
4 år 7 månader sedan #1183261 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trött av abilify

Bjorn skrev: Nissegossen jag tar injektioner så kan inte ta dem på kvällen annars hade det varit ett alternativ :-)


Glömde det

ABILIFY MAINTENA

Som jag tar Trilafoninjektioner jag har blivit erbjuden tabletter men eftersom jag vet att injektioner håller den som tar injektioner sig borta från inläggning längst och därav det dyrare priset på injektioner håller patienten borta från inläggning längst så det dyrare priset på injektioner är lönsamt för psykiatrin.

Jag själv har hållit mig borta från inläggning sedan årsskiftet 1986-1987

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1183325 av Cider
Svar från Cider i ämnet Trött av abilify
Jag hade 15 mg som mest men slutade då jag ej upplevde ngn bättring. Jag fick ännu svårare att sova och var uppvarvad samtidigt som det blev svårare än vanligt att komma igång med vardags göromål. Jag blev mer hungrig så fick sug efter mat jag egentligen inte behövde och sug efter all möjlig onödig konsumtion. Impulser att köpa ngt blev svårare att stå emot.
Mer
4 år 7 månader sedan #1183326 av Bjorn
Svar från Bjorn i ämnet Trött av abilify
Nissegossen tro du trilafon kan vara ett alternativ att bli lite piggare
Mer
4 år 7 månader sedan #1183332 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Trött av abilify
Jag tar Abilify och den förstärker Leponexen effekt med 10-20% Det som är bra med den är att den får effekt efter 13 minuter för mig. Man mår bra av den, jag tar en halv tablett a’5 mg och ibland 5mg. Däremot blir jag dåsig av Leponexen, så egentligen är väl Ablififyen bara avslappnande...
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1183343 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trött av abilify
Bjorn, hur länge har du stått på Abilify? Om det är kort tid kan det vara värt att vänta någon månad och se om tröttheten går över. På Peratsin (Trilafon i tabletter) blev jag väldigt trött första tiden. Nu är jag normaltrött.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Zoidar.