Vi med Zypadhera

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan #1188520 av Fantasio
Hur många här har Zypadhera? Hur vanlig är den. När kom den ut på marknaden i Sverige? Hur lång tid tar det innan effekten kommer? Jag måste vara på mottagningen en viss tid. På rätt dag och till och med klockslag. Vad händer om man inte dyker upp, ringer de polisen då?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1188569 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vi med Zypadhera
polisen är inget att vara rädd för. de träffade jag senast idag. de kom hit och hämtade mig till rättegången jag skulle på. nämnde att jag trodde de hade viktigare saker för sig men det var inte så mycket imorse påstods det. känner sig lite extra viktig när de kommer och hämtar sådär. tycker jag. en gång så slängde sig poliserna i min säng, innan jag ens hade stigit upp på morgonen, så de kan verkligen vara på G!

vi snackade en hel del i bilen idag - bla om demoner och perversionsagendan i Sverige. även om Greta-spektaklet, det sataniska monstret.
Mer
4 år 6 månader sedan #1188828 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi med Zypadhera
Zypadhera har nog funnits i 8-9 år. Effekten kommer nog inom en månad.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1188876 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Jag kommer så här på rak arm inte ihåg att nån medlem har den. Imorgon ska jag få min injektion. Tydligen sitter de som fått den tillsammans i ett rum i tre timmar.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 6 månader sedan #1188880 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Vi med Zypadhera
om zyprexa funkat bättre på mig skulle jag kunnat haft tankar om att få Zypadhera...
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1188883 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Men de är närbesläktade, Zypadhera är väl Zyprexa i injektionsform. Är du missnöjd med Zyprexa är väl injektionen inget alternativ. Ursäkta, nu fattar jag.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.