Vi med Zypadhera

Mer
3 år 2 månader sedan #1318588 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi med Zypadhera
Försök få sprutan senare på dagen och om inte det går be boendestödet om hjälp så du vaknar i god tid innan sprutan skall ges.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318686 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vi med Zypadhera
... eller ta kvällsmedicinen tidigare på kvällen! Då somnar du tidigare och borde således vakna tidigare.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318694 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Vi med Zypadhera
Träna sömnhygien :)... Jag har sånt hårt schema att jag går och lägger mig vid 19:00 med theralen och somnar kort därefter... Lite avslappning innan och motion under dagen gör också att oroligheten lättar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1322140 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Imorgon är det dags för injektion igen. Känns som jag springer på mottagningen mest hela tiden, var ju där i tisdags. Som tur är är jag i fas med de andra, så jag slipper sitta ensam och glo på klockan. Vi får kaffe och macka, tack för det. Ibland undrar jag om Zypadheran har någon effekt på mig. Jag tror jag trivdes bättre med hög dos Clozapine.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322305 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vi med Zypadhera
Du får nog Zypadheran pga att du inte tar Clozapine regelbundet utan hoppar över doser och sedan får du till slut psykos.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1322345 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vi med Zypadhera
Vi fick smörgås och kaffe. Men även semlor. Personalen hade köpt bröd och sedan hade en av dem haft på grädde och mandelmassa. Supergott! Första semlan jag ätit på flera år.