Göra sin egen ketamin-nässpray?

Mer
4 år 4 månader sedan #1203743 av Richard
Ja, för mycket ja. Då hamnar man i ett psykotiskt tillstånd. Men jag läste att i antidepressivt syfte tar man 0,5 mg/kg kroppsvikt, det blir ca 50 mg för mig. Drar man i sig 200-300 mg blir man dock helt sned, det har jag testat...

Men min kompis har schizofreni o han frågade sin läkare om ketamin, men avråddes från det...
Mer
4 år 4 månader sedan #1203982 av Admin1
Du har en tendens att överdosera. Inte bra med detta.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1204025 av Richard
Jag har läst på om ketamin, det är svårt att överdosera. Ja, typ om man injicerar det kan man ju sövas ner, men det medlet stoppar inte andning o blodcirkulation när man är nedsövd med det, möjligen om man typ tar ett gram så dör man.

T.ex propofol o barbiturater stoppar andningen så man måste ha tillgång till andning när man sövs ner med dom. Men inte ketamin, det är väldigt säkert.

I antidepressivt syfte tar man ca 50 mg, en gång i veckan. Jag har för många år sen tagit det i russyfte, tog som sagt 200-300 mg, o hamnade i "K-hole", men då snortade jag pulver direkt.

Här står allt om ketamin:
www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml

OBS! Farligt att blanda med andra droger! Jag ska givetvis kolla interaktioner med mina mediciner, innan jag provar ketamin. Har varit heldum tidigare o tagit allt som det bjudits på, på en gång...
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1204345 av Admin1
När har du tänkt använda sprayen? Den kommer väl inom ett år till apoteken, så du kan ju då få den ordinerad av läkare. Har du diskuterat med din pappa om det?
Mer
4 år 4 månader sedan #1204346 av Richard
Nej, pappa skulle bli arg...

Men om man tar en dos en gång i veckan kanske? Som det är tänkt. Men jag har inte bestämt mig än om jag ska köpa det...
Mer
4 år 4 månader sedan #1204591 av Admin1
Vad skulle han säga?