Skriva ut ett antibiotikum

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200593 av Maxjohan1983
Hur gör jag för att få den antibiotika jag vill ha utskrivet. Säger, "skriv ut _________ antibiotikum", då tycker läkaren att jag vet för mycket och då känner dem sig hotade i sitt yrke och skriver ut allt annat än just den antibiotikum. Jag blir förbannad på sjukvården, den är helt jävla korrupt!

Det är fem gånger bättre inom psykiatrin! Nu har jag börjat få ryggont med den här jäkla njurbäckeninflammation och läkaren skrev ut en skitmedicin från 70-talet! Som I USA inte ens rekommenderas!

Det handlar om att sjukvården inte tycker jag ska pissa ut gifterna jag har i kroppen! Varför det nu är så, finns ingen förklaring mer än korruption, lögner och BULLSHIT.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200599 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skriva ut ett antibiotikum
Du skulle kunna prova att säga att du inte är nöjd med den antibiotikakuren du får nu, och vill prova en annan?

Hur många dagar har du tagit den? Man brukar väl ha en kur i 10 dagar eller så.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200602 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Skriva ut ett antibiotikum

Maxjohan1983 skrev: Hur gör jag för att få den antibiotika jag vill ha utskrivet. Säger, "skriv ut _________ antibiotikum", då tycker läkaren att jag vet för mycket och då känner dem sig hotade i sitt yrke och skriver ut allt annat än just den antibiotikum. Jag blir förbannad på sjukvården, den är helt jävla korrupt!
korruption, lögner och BULLSHIT.

Stå på dig!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200614 av Maxjohan1983

krokus skrev: Du skulle kunna prova att säga att du inte är nöjd med den antibiotikakuren du får nu, och vill prova en annan?

Hur många dagar har du tagit den? Man brukar väl ha en kur i 10 dagar eller så.

Jag har stått på den i fjorton dagar. :D Och nu har jag börjat pungvärk med! Näää nu fan blir det till att ta krafttag och pröva först med privatvård. De brukar vara enklare att göra med!

Fantasio skrev:

Maxjohan1983 skrev: Hur gör jag för att få den antibiotika jag vill ha utskrivet. Säger, "skriv ut _________ antibiotikum", då tycker läkaren att jag vet för mycket och då känner dem sig hotade i sitt yrke och skriver ut allt annat än just den antibiotikum. Jag blir förbannad på sjukvården, den är helt jävla korrupt!
korruption, lögner och BULLSHIT.

Stå på dig!

Stå på dig![/quote]Ja, tack! Jag ska va på dem som en igel. Sedan hotar jag med Flashback och dåliga recensioner på Google ! :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200615 av Maxjohan1983
Jag ska nog dra till Vårdcentralen där jag bor först. Vill hen inte skriva ut den jag haft, drar jag direkt till privatvård nere på stan...

Ångrat mig, drar till privatvård direkt......

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200623 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skriva ut ett antibiotikum
Är rädd för antibiotika som slår ut bakteriefloran i magen.