injektioner

Mer
4 år 4 månader sedan #1210046 av Pysen_87
injektioner skapades av Pysen_87
För några år sen, fick jag injektioner med Risperdal Consta, då fanns det inga regler om att man skulle stanna kvar i 3 timmar för observation, som det är nu. Jag överväger att gå tillbaka till injektion, men har ingen lust att sitta där i tre timmar, varannan vecka.

Jag har lätt för att få sprutor, men blodprov är det värsta jag vet....

Frågan är vad man ska välja, hatar tabletter och skulle vilja ha bort kvällsmedicinen, o på så sätt slippa att sitta hemma varje kväll och vänta på att personal ska komma och dela medicinen... känner mig så inlåst...
Mer
4 år 4 månader sedan #1210047 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet injektioner
Kan du inte ta med mat och fika till sjukhuset. Så kanske 3h går ganska fort.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1210048 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet injektioner
Lever du på ett boende, eller är det ett mobilt team som kommer hem till dig?
Mer
4 år 4 månader sedan #1210049 av Cider
Svar från Cider i ämnet injektioner
3 tim? Är det ngt de bestämt just för dig? På min mottagning går de flesta hem direkt efter injektionen som jag förstått det.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210050 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet injektioner
Jag har HiH (hjälp i hemmet), bostöd och går till psykosmottagningen varje vecka..suck
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210051 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet injektioner
Injektioner med det Jag har Trilafon tar jag frivilligt då det är konstaterat färre inläggningar samt att en ssk kommer hem till mig och hon ser då var 14de dag också då att hon ser hur jag mår. Vet inte hur gammal du är men sist jag låg inne var årsskiftet 1986-1987 jag tror det är längst på viska.se vad gäller psyket.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.