Phenibut?

Mer
4 år 4 månader sedan #1214754 av Richard
Phenibut? skapades av Richard
Någon som har använt phenibut?

Sammanfattat
Fenibut är lättåtkomligt via internet. Preparatet marknadsförs som ett kosttillskott för förbättrad sömn, framför allt efter fysisk aktivitet. I Ryssland och Lettland finns substansen i godkända läkemedel.
Det finns tre publicerade fallbeskrivningar av abstinensreaktioner vid bruk och missbruk av fenibut. De beskriver en snabb toleransutveckling och symtom liknande dem vid baklofen-, GHB-, bensodiazepin- och alkoholabstinens.
Abstinensreaktionen kan bli uttalad med agitation, konfusion och hallucinationer.
Bensodiazepiner och god omvårdnad tycks vara en effektiv behandling vid objektiva abstinenssymtom.


www.lakartidningen.se/Functions/OldArtic...aspx?articleId=19512

Det är vad jag läst, nått benzo-/Lyrica-/GHB-liknande?

Någon som vet mer?
Mer
4 år 4 månader sedan #1214756 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Phenibut?
Du hittar allt möjligt konstigt Richard. Aldrig hört talas om det. Nöj du dig med din melatonin. :)

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1214764 av wasp
Svar från wasp i ämnet Phenibut?
Skulle aldrig våga testa!
Mer
4 år 3 månader sedan #1214811 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Phenibut?
Chaga, ordet betyder svamp på sibiriska.

www.gp.se/nyheter/sverige/dyr-spr%C3%A4n...irakelsvamp-1.132417

Svampen heter Sprängticka på Svenska och växer på var 5000de björk. Den finns på björk över hela jordens norra region

Den har bättre egenskaper än du får fram med det medel som du lade in Rickard

sv.wikipedia.org/wiki/Spr%C3%A4ngticka

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1216990 av Richard
Svar från Richard i ämnet Phenibut?
Det här var faktiskt en riktig höjdare! Även om jag nog tog lite väl mycket... Köpte 100 g härifrån;
www.sportpoeders.nl/nl/webshop/phenibut/

Blev riktigt snurrig, även om det inte var syftet med det. Står att det förbättrar sömnen, o jo, jag har minst sagt haft en märklig natt! Vet dock inte om jag sovit, så att jag förlorat medvetandet, men sovit, det har jag! Men jag har varit vaken samtidigt! Jag hör mig själv snarka, jag drömde, bl.a. att jag spelade golf, men jag har varit medveten om det hela tiden. Jag var så trött igår kväll, skippade maten o så, men har ändå varit medveten hela natten!

Men nu är klockan snart 08, jag vaknade (alltså "på riktigt") runt 06, jag sover alltid normalt till 10-11, o jag är helt utvilad! Är fortfarande lite snurrig, men jag läste att man ska vara beredd på att det sitter i, i 24 timmar.
Mer
3 år 3 månader sedan #1308957 av Richard
Svar från Richard i ämnet Phenibut?
Jädrans vad man sover bra på det här!

Köpte nytt phenibut igår o intog det för 24 timmar sen, är fortfarande snurrig! Nu tog jag väl lite väl mycket... :P Men har sovit oavbrutet från ca 23:00 till 05:45, sen vidare till 07:45. Fick dock sjukanmäla mig då jag inte kunde gå till jobbet p.g.a att jag var så snurrig...