Abilify, erfarenheter?

Mer
4 år 2 månader sedan #1224135 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Abilify, erfarenheter?
Röster brukar vara svårast att få bort med antipsykotika. Bäst är Clozapine, som hjälper 80 % med hallucinationer.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224484 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Abilify, erfarenheter?
Latuda funket best for meg på det, men den tålte jeg ikke. Man kan ikke kaste opp hele tiden.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236301 av memphis
Svar från memphis i ämnet Abilify, erfarenheter?
Happ. Då har jag pratat med en läkare om min medicinering. Hade glömt bort det själv, men jag har faktiskt slutat med både abilify och lithionit och han ar bekymrad att det nog inte räcker med bara seroquel 400mg för mig. Så jag ska börja ta abilify som injektion i stället, vilket han sa var det allra vanligaste nu för tiden. Jag hoppas jag inte får några jobbiga biverkningar bara.
Mer
4 år 1 månad sedan #1236321 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Abilify, erfarenheter?
Har haft Abilify men med för svag medicin mot psykos var tvungen att gå tillbaks till den Trilafon jag hade innan och fortfarande har, fick även sjöben på den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1236481 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Abilify, erfarenheter?
Abilify Maintena, som den heter kan ges i armen. Men har du testat Abilify innan så du vet om du tål det? Om inte bäst med Abilify tabletter i en månad.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1236483 av memphis
Svar från memphis i ämnet Abilify, erfarenheter?
Jo, jag ska börja med tabletter. Jag har ätit abilify tabletter för inte så länge sen, men slutade för att det inte flöt på med recepten. Så jag tål tabletterna iaf. Jag ska äta tabletter i ett parveckor och sedan gå över på injektion.

OH shit. Abilify injektionen kostar 1943.34 kr nu när jag är på noll i högkostnadsskyddet. Det var riktigt dyrt.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.