Jävla idiot läkare!!

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268807 av Lelle
som rubriken lyder..
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Lelle.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268821 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jävla idiot läkare!!
Lär dig att känna till att det som är att göra, får du inte sova så blir du förr eller senare psykotisk. En vakennatt därefter ingen sömn nästa natt, då se till att du tar så mycket du vågar av medicinen du har för sömnen.

Ta en extra dags dos utav ditt antipsykotika rådgör med läkare om det här. dock sömn är A och O vid psykossjukdom begär utav läkare att få för sömnen du behöver inget benzo.

Men otvivelaktigt är att Quetiapine ger sömnen du behöver har du den inte begär att läkaren skriver ut den för sömnen. får du sova den natten, då nästa dag en helt vanlig dag.

Att sköta sömnen är mycket viktigt, annars blir jag psykotisk och undviker det genom att jag ser till att sova. Om du ändå inte får sova ty hjärnan inte går att stänga av, sätt på dig helst trådlösa sätt på musik du gillar sjung med i tanken, rösterna har ingen chans, du somnar med högsta volym och vaknar likadant men till en helt vanlig dag. Om du har läst, gör så

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268824 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jävla idiot läkare!!
jag kan inte diskutera detta med läkaren. vi har redan kontaktat dem, men de vill inget göra via någon annan läkare än den jag just har. och han har semester.

ska se till att sova. jag ska käka lugnande medicin, ikväll. personalen tar med sig den. och så får jag ny påfyllnad med Klozapinet.

men diskutera med mottaggningen angående doshöjning går tyvärr inte. vi måste vänta på att läkaren är tillbaka från sin semester!

jag kan tyvärr inte ta en extra dos av Klozapin. däremot kan jag få lugnande ikväll..

personalen kommer vid 8, med min medicin, har lite frågor att ställa till dem
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268833 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jävla idiot läkare!!

Okinon skrev: personalen kommer vid 8, med min medicin, har lite frågor att ställa till dem


Jag vägrar benso den är farlig, även om man inte tar den med alkohol. De som förr hade benso tror jag inte lever idag medicin som man sover på är också mot allergi Antihistamin preparat theralen och Lergigan samt en medicin som är antidepressiv den somnar man på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 8 månader sedan #1268834 av Lelle
Svar från Lelle i ämnet Jävla idiot läkare!!
det är legigian jag får ikväll!
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1268836 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jävla idiot läkare!!

Okinon skrev: personalen kommer vid 8, med min medicin, har lite frågor att ställa till dem


Om du inte märkt, skickar jag ett svar och under tiden filar jag på texten så en nyinlagt material går jag igenom och kommer med mer i samma text. Därav kan det vara ide att vänta en stund innan du skickar ett svar eller gå vidare först lite senare. Ang lergigan fungerar doseringen några dagar, låt den vila över en natt ty den förlorar verkan efter några dagar låt vila ta den igen efter någon/några dagar så fungerar den igen

Theralen är en medicin man ger till missbrukare Alkohol/ narkotika i högre doser som lugnar ned dem dagtid och ganska mycket. Du sover på mindre dos än de har dagtid

sv.wikipedia.org/wiki/Sedativa_l%C3%A4kemedel
sv.wikipedia.org/wiki/Antihistamin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.