Hjälp ! Vad är det för fel på mig??

Mer
3 år 8 månader sedan #1270086 av Kattis35
Hej jag berättade ju tidigare att jag hade bekymmer med rastlöshet och äter abilify o fluoextin. När jag känner mig rastlös vilket är väldigt ofta ringer jag o pratar med mor...vilket blir väldigt många samtal på en dag. Så här var jag inte för länge sedan. Provade quetapin mot rastlösheten men tror inte det hjälpte så mycket...
Mer
3 år 8 månader sedan #1270088 av zoegas
Vad gör du om dagarna då? Vanligt folk springer hit än dit. De sitter aldrig still.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 8 månader sedan #1270089 av Lejonhjärta

Kattis35 skrev: Hej jag berättade ju tidigare att jag hade bekymmer med rastlöshet och äter abilify o fluoextin. När jag känner mig rastlös vilket är väldigt ofta ringer jag o pratar med mor...vilket blir väldigt många samtal på en dag. Så här var jag inte för länge sedan. Provade quetapin mot rastlösheten men tror inte det hjälpte så mycket...


OM du har börjat få andra symtom osv, prata med din läkare. Det ska man alltid göra om man börjar uppvisa andra beteenden...
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1270090 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hjälp ! Vad är det för fel på mig??
Cigg hjälper mot rastlösheten man får av mediciner. Därför är det många av oss sjuka som får antipsykotiska röker. Jag skulle inte klara rastlösheten därför röker jag vilket lugnar rejält.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270171 av Admin1
25 % av de som får Abilify kan bli rastlösa och det är en nackdel med Abilify. Rastlösheten kan dock avta. Vissa säger att det mest är ångest. Dossänkning eller preparatbyte är lösningen. Abilify är värst av alla på att ge rastlöshet.