Propavan vs Nozinan

Mer
3 år 1 månad sedan #1320852 av hans52
Jag har 50mg nozinan till kvällen vid åtta problemet med den är att jag oftast ger upp och går och lägger mig för att allting blir som bomul i skallen.
Nu undrar jag om det finns någon här som har erfarenhet av propavan om man sover gott på det?
Mer
3 år 1 månad sedan #1320853 av Geta
Svar från Geta i ämnet Propavan vs Nozinan
Fick min stafettläkare att skriva ut propavan istället för imovane. Fick gå tillbaka till imovane. Mådde inte bra dagen efter med propavan.
Mer
3 år 1 månad sedan #1320874 av koi
Svar från koi i ämnet Propavan vs Nozinan
Somnar varken på Nozinan eller Propavan. Allra minst på Propavan. Det är som smågodis. Händer ingenting. Fick det i en vecka när jag var inlagd nu. Sen tog läkaren bort dem. ”Ingen idé, de funkar ändå inte”
Mer
3 år 1 månad sedan #1320875 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Propavan vs Nozinan
Quetiapine sover du gott på. Om du börjar med den, är alltid startdosen 50 mg, är du inte van, var omklädd för natten annars är risken att du somnar där du är. Det går snabbt om du inte är van. Obs! Inga depå tabletter utan vanliga.
Quetiapine är generika av Seroquel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1320877 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Propavan vs Nozinan
propavan hjälper inte mycket men tillräcklig för mig att sova bättre men blir inte trött av dom, tar jag dom försent så blir jag seg dagen efter
Mer
3 år 1 månad sedan #1320878 av koi
Svar från koi i ämnet Propavan vs Nozinan
Nissegossen, helt korrekt. Har 300 mg till natten. Tillsammans med 10 mg Melatonin. Sover gott.