Propavan vs Nozinan

Mer
3 år 1 månad sedan #1321251 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Propavan vs Nozinan
Quetiapin har nog minst risk för myrkrypningar jämfört med Propavan och Nozinan.
Mer
3 år 1 månad sedan #1321280 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Propavan vs Nozinan
Jag har Nozinan inga biverkningar.
Mer
3 år 1 månad sedan #1321284 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Propavan vs Nozinan

Admin1 skrev: Quetiapin har nog minst risk för myrkrypningar jämfört med Propavan och Nozinan.
 

Tar en Akineton samtidigt med Quetiapine på kvällen bägge kickar in 1 timme efter intag, jag gör det för det är en tendens att Quetiapine påverkar mig med de biverkningarna man har av gammal depåneuroleptika. Dvs rastlöshet. Eller då myrkrypningar. Hur man än vänder sig har man rumpan bak. Dock med Akineton överkomligt, man brukar somna före

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1323938 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Propavan vs Nozinan
Jeg har brukt Nozinan i 20 år. I blant har brukt andre søvnmidler. Stilnoct og Apodorm er nok best, men egner seg ikke til langvarig bruk. De to første årene brukte kraftige doser Zyprexa, Valium og Nozinan. Sov bort den tiden. Etter det har jeg hatt store periodiske søvnproblemer i mer maniske og hypomane tilstander
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1323949 av Hope
Svar från Hope i ämnet Propavan vs Nozinan
Nozinan förvärrade mina röster så pass mycket att jag hamna på psyket och klättrade på väggarna och hängde på takkronan. Nämen typ.
Mer
3 år 2 veckor sedan #1329462 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Propavan vs Nozinan
100 mg Nozinan er mye. 15-50 holder lenge.