Tvång?

Mer
3 år 1 månad sedan #1325650 av Snurre
Svar från Snurre i ämnet Tvång?
Jag har Reagila. Började med den för typ två månader sedan. Vet inte om jag har märkt någon större skillnad.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325658 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Tvång?
Ska den tas på morgonen?
Mer
3 år 1 månad sedan #1325659 av Snurre
Svar från Snurre i ämnet Tvång?
Det är nog olika. Jag har den på morgonen.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325847 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tvång?

wasp skrev: Vart tog Reaglia vägen då?? Tror inte någon på viska har den förskriven.

Tanken var att jag skulle börja med Reagila under hösten. Men så slutade min förra psykiater, sedan kom en tillfällig psykiater och den som finns nu vill jag helst inte träffa. Trivs inte med den läkaren. Får fortsätta med Abilify/aripiprazole.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325885 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tvång?
Reagila är lite lik Abilify, men den dopaminstimulerande effekten är bara 20 % mot Abilifys 60 %. Reagila har effekt mot negativa symptom också.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1325907 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Tvång?

krokus skrev:

wasp skrev: Vart tog Reaglia vägen då?? Tror inte någon på viska har den förskriven.

Tanken var att jag skulle börja med Reagila under hösten. Men så slutade min förra psykiater, sedan kom en tillfällig psykiater och den som finns nu vill jag helst inte träffa. Trivs inte med den läkaren. Får fortsätta med Abilify/aripiprazole.

Alla är ju olika, men om jag skulle känna så med en läkare så skulle jag ta med min sambo,
( vän, bekant eller k-p ) på besöket - det skulle nog göra mycket för tryggheten?
Lycka till Krokus.