Tvång?

  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1325920 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Tvång?
  Kanske en bra idé av mig, Krokus..
Ända biverkningen för mig blev att min sambo pikade mig några gånger efteråt för vissa saker jag tydligen inte berättade för läkaren.
Men det kan jag ta, mot att istället känna mig nervös under mitt besök.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Koltrast73. Orsak: Byte av smiley..
Mer
3 år 1 månad sedan #1326106 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tvång?
Koltrast,

Jag är däremot inte nervös inför läkaren, det är snarare att jag finner denne dum i huvudet och irriterande.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326111 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Tvång?
Krokus,

Ibland så tror jag att läkarnas enda uppgift är att göra tvärsom mot vad patienten tycker.
Sedan kommer jag på att jag nog inte har samma bild av verkligheten som min omvärld..
Min sambo hjälper mig att 'sänka' mig till omvärldens 'nivå' av verkligheten..
Mer
3 år 1 månad sedan #1326128 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tvång?

Koltrast73 skrev: Krokus,

Ibland så tror jag att läkarnas enda uppgift är att göra tvärsom mot vad patienten tycker.
Sedan kommer jag på att jag nog inte har samma bild av verkligheten som min omvärld..
Min sambo hjälper mig att 'sänka' mig till omvärldens 'nivå' av verkligheten..

För tre år sedan fick jag träffa en ST läkare som var på g. Du lider an p''''''' s''''''''' vet du vad det innebär nästan röt han. Ja, sa jag, har ju 40 års erfarenhet! Då blev han tyst.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326505 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tvång?
Koltrast,

Vissa läkare blir irriterade eller rentav arga, om patienten har läst i FASS. Det verkar som att dessa läkare vill känna sig störst, bäst och vackrast. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1326509 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Tvång?
Psykpersonalen ser ner på oss sjuka ofta och vill ofta ha makt över oss. Jag skall börja arbetsträna och känner mig inte redo för det än. Psykpersonalen säger att Var Pigg och Glad så går det bra. Inte lätt att vara det när man är deprimerad och har svår ångest. Dom nästan tvingar ut en i Arbetsläger för Försäkringskassan tvingar mig inte.