Tvång?

  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326516 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Tvång?
Ja Krokus,

Det har hänt mig med. Men nu har jag lärt mig att 1. Läkaren har en helhets-kunskap och rejäl utbildning. 2. Det var ju jag som kom till dem om hjälp & förtroende.
3. Det kan ju vara så att det är jag som tolkar det jag läst på fel sätt. Händer ca en gång på fem. 4. Läkare brukar ta situationen bättre om jag säger typ; jaha, jag trodde det stod... ..men jag kan ju ha fel.... ( det är ju ändå jag som har en psykisk sjukdom som är en av de allvarligaste - om jag inte blivit lurad och det verkar ju inte så.)
Men ofta kan jag få för mig att vården tycker att det bästa som finns är att göra tvärsom mot vad vi patienter vill och behöver. (hoppas det bara är en av mina vanföreställningar / röster ifrån huvudet) 
Heja Viska!
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Koltrast73.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326547 av krokus
Svar från krokus i ämnet Tvång?
Hade ortopederna fått bestämma, hade mitt ben blivit uppsprättat två gånger, på olika ställen. Ibland lönar det sig att vara kritisk mot läkare. 
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326554 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Tvång?

krokus skrev: Hade ortopederna fått bestämma, hade mitt ben blivit uppsprättat två gånger, på olika ställen. Ibland lönar det sig att vara kritisk mot läkare. 

Låter bra.