Lyrica?

  • razorcandy
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 veckor sedan #1325869 av razorcandy
Lyrica? skapades av razorcandy
Kan någon som har/haft erfarenhet av läkemedlet Lyrica? Är tänkt att jag ska ha det mot min GAD. All erfarenhet uppskattas!
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 veckor sedan #1325874 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Lyrica?
Första dagarna va sköna med Lyrica - den verkar vara väldigt beroende på vem som tar den.
Min kropp vande sig väldigt snabbt och för mig tappade den effekt, så jag slutade.
~Men jag tycker att du ska prova den med din läkare och se om den kan fungera för dig! ~
Vad jag lärt mig på Viska är att medicin kan fungera väldigt olika för olika människor - men det är alltid skönt att få höra andras erfarenheter.
Mer
3 år 3 veckor sedan - 3 år 3 veckor sedan #1325878 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Lyrica?
Jag missbrukar skiten och har hur roligt som helst. Just GAD är den gjord för, men förvänta dig inga mirakel. Folk påstår att de dör när de slutar med den. Men det verkar vara från person till person. Den tar inte bort ångesten, men lägger ett lock på den. Ungefär som fylla ger en självförtroende.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 3 veckor sedan by zoegas.
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325880 av krokus
Svar från krokus i ämnet Lyrica?
Min erfarenhet av Lyrica var att den inte gav tillräcklig effekt. Dessutom fick jag biverkningar på synen. Men för vissa funkar den bra! Richard t ex. 
Mer
3 år 3 veckor sedan #1325903 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Lyrica?
Jag tar Lyrica 200 mg/dag för att förebygga ångest. Funkar bra enligt mig.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
  • razorcandy
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 veckor sedan #1325910 av razorcandy
Svar från razorcandy i ämnet Lyrica?
Tänker att jag får ge den en chans. Vill liksom bli lite lugnare i kroppen då jag har mycket stress och ångest inombords...