.ROHYPNOL

Mer
19 år 4 månader sedan #5544 av erco
ROHYPNOL skapades av erco
Har varit på psyk och vi pratade om sovmedicin. Jag tror jag har provat allt och det fin inget som får mig till att sova utom rohypnol tar 2 till natten. Har försök i perjoder att sluta men efter och ha legat vaken i flera dagar blir röster och syner allt för jobbiga så nu sa lekaren att vi inte ska försöka att siponera den fler ggr.
Mer
19 år 4 månader sedan #5550 av Moonlight
Svar från Moonlight i ämnet .ROHYPNOL
Synd att du måste ta rohypnol som sista alternativ, har du verkligen provat allt? Jag har bara hört en massa om rohypnolen
  • Åsa
  • Besökare
  • Besökare
19 år 4 månader sedan #5559 av Åsa
Svar från Åsa i ämnet ..
finns rohypnol fortfarnade som sämnmedel
har inte det förbjudits?/tagits bort från marknaden?
Mer
19 år 4 månader sedan #5570 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rohypnol
Jag vill bara säga att Rohypnol är en livsfarlig medicin, som jag tror är indragen i Sverige.
För att belysa detta skickar jag en text som handlar om Rohypnol.

Var vaksam! Händelsen som sådan inträffade 1983.

Alternativ du kan ta istället är Theralen, det funkar för mig.

När jag stekte min sko

Jag hade haft svårt att somna i rimlig tid på kvällen en längre tid, så jag frågade min flickvän om jag kunde få pröva en utav hennes Rohypnol till kvällen. Javisst sade hon och jag somnade utan problem och sov då i åtta timmar. När jag hade vaknat så hade jag ingen hang over effekt som annars var det stora problemet med sömntabletter. Jag hade vid den tidpunkten provat många olika och haft stora problem med dem på grund av hang over effekten.

Jag gick då till min läkare, och pratade med honom om detta, visst kan du få Rohypnol utav mig sade han och jag fick ett recept på tjugo tabletter. Jag gick till Apoteket och hämtade ut dem. Jag ville somna tidigt den torsdagskvällen så jag går och lägger mig vid halv nio på kvällen. Jag hade då tagit en tablett, men kunde inte sova, så eftersom han hade skrivit en till två till natten så tog jag en till. Då kunde jag somna, jag sov lite oroligt på natten och hade en väldigt jobbig dröm. Jag drömde att jag stod i köket och stekte min ena Ecco sko i stekpannan.
När jag sedan vaknade på morgonen så tittade jag på klockradion och såg att klockan var åtta på morgonen. Det gladde mig att jag hade vaknat utvilad på morgonen. Så tänkte jag vilken jobbig dröm och varför är jag påklädd och sängen är bäddad, vad är det här för något, och så sätter jag på radion, där hade ring så spelar vi just börjat, det var lördag morgon jag hade ju gått och lagt mig på kvällen på Torsdagen. Jag upp ur sängen, först ser jag att Rohypnolen inte ligger
kvar där jag hade lagt dem. Jag går ut i köket tittar på spisen, där står stekpannan på spisen, plattan var avstängd, men vad är nu detta, det ser ut att vara gummirester kvar iden, då tänker jag på drömmen, ut i hallen, där står bara en sko kvar, den andra kunde jag inte hitta. Då förstod jag att jag hade stekt min sko i den där jobbiga drömmen.
Då började jag leta efter mina Rohypnol, jag hittade förpackningen under köksbordet samt några som var lösa. Jag minns inte längre om jag hittade nio eller elva tabletter men jag måste ha tagit nio eller elva tabletter eftersom där var tjugo från början. Jag visste också att jag inte hade haft några cigaretter när jag hade gått och lagt mig, det var min smala lycka att jag inte hade några hemma.
När jag kom till läkaren nästa gång talade jag om detta med Rohypnolen för honom, då skrattade han åt det hela och sade att det var tablettautomatik som förorsakade detta.
Var lugn för att jag slängde resten av Rohypnolen all världens väg och inte har tagit dem utan att jag har haft någon som har vakat över mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 4 månader sedan #5584 av erco
Svar från erco i ämnet ..

Åsa skrev: finns rohypnol fortfarnade som sämnmedel
har inte det förbjudits?/tagits bort från marknaden?

Jo i sverige men det finns flunitrazepam och det är det samma och i norge heter dom flunipam.
Mer
19 år 4 månader sedan #5633 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet .ROHYPNOL
erco,

Rohypnol är bara att man kopplat en fluoratom till gamla hederliga Nitrazepam. Preparaten är ganska lika, men Rohypnol ger lite snabbare effekt än vad Nitrazepam gör och kan också ges i lägre dos.

Nissegossen,

Jag har ätit ett par hundra Rohypnol, men inte märkt några negativa effekter alls, men vi reagerar olika på mediciner. Din skopostning hör kanske hemma bland Matrecepten Stekt sko med roppar? :lol: :lol: