.ROHYPNOL

Mer
11 år 3 månader sedan #551110 av Richard
Svar från Richard i ämnet ROHYPNOL
Haha, förlåt Nissegossen, men jag skrattar alltid när jag läser om hur du stekte skon...

EDIT: Jag kan berätta om den festen jag var på, vi var väl en ca 40 pers, alla i 20-års åldern. Jag knaprade på som vanligt, utan några bekymmer. Sen fick en kompis för sig att vi skulle lägga flunitrazepam i en annan kompis dricka. Denne kompis blev alltid aggressiv när han dricker, så vi var nyfikna på vad han skulle ha blivit om han fick flunitrazepam i sig samtidigt. Som tur var hindrade en fjärde kompis oss från att göra det.

Men nått som fuckar upp mig med alkohol är zolpidem eller zopiklom.
Mer
11 år 3 månader sedan #551135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ROHYPNOL

Mammuten skrev: Vill bara säga att jag tycker att detta svar var väldigt bra. Har du haft så jobbiga vredesutbrott är det oerhöt vktigt att du fortsätter att ta din medicin och ger akt på om du trots detta får tecken på återfall i psykosen.

Min son har väldiga svårigheter med vansinnesutbrott av vrede, trots hög dos antipsykotika. Jag tror att det är det enskilt jobbigaste problemet både för honom själv och oss omkring honom.


Richard, därav att jag inte vill möta dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #551180 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet ROHYPNOL
Sprit, sömtabletter och köra bil? Det är vid såna tillfällen som polisen borde ha rätt att slå folk.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 3 månader sedan #551850 av Fragile80
Svar från Fragile80 i ämnet ROHYPNOL
Ja, de funkar bra.
Mer
11 år 2 månader sedan #558422 av iinstabil
Svar från iinstabil i ämnet ROHYPNOL
för mig är flunitrazepam det enda som funkar tar ca 2 mg till natten och sover oftast bra.
jag har tidigare testat; imovane, stilnoct, propavan, theralen, nitrazepam och liknande men inget har funkat lika bra som flunitrazepam.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220462 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet ROHYPNOL

erco skrev: Har varit på psyk och vi pratade om sovmedicin. Jag tror jag har provat allt och det fin inget som får mig till att sova utom rohypnol tar 2 till natten. Har försök i perjoder att sluta men efter och ha legat vaken i flera dagar blir röster och syner allt för jobbiga så nu sa lekaren att vi inte ska försöka att siponera den fler ggr.


Nissegossen hater den, men Nozinan funker for mange. Hangovereffekten kan være brutal for enkelte, men det varierer en hel del. Har også en viss antipsykotisk effekt. Min forrige lege fortalte at han hadde en pasient som brukte 300 mg fast bare for å sove, uten å ha andre psykiske besvær. Det bekreftet han dog var ekstremt. For meg er det en altfor høy dose, blir helt utslått av 50 mg, men de finnes helt ned til 5 mg. 15 til 25 er som regel nok for meg. I går kveld tok jeg Vallergan (theralen selges som piller under det navnet i Norge), og har ikke sovet et dugg. Min tyske, cannabiselskende fastlege skrev ikke ut Nozinan sist, og har flere ganger ytret seg svært skeptisk til den, men kan hun egentlig overprøve en spesialist? Jeg vet ikke, men hun skrev dem ikke ut nå i hvert fall,

Richard skrev: Haha, förlåt Nissegossen, men jag skrattar alltid när jag läser om hur du stekte skon...

EDIT: Jag kan berätta om den festen jag var på, vi var väl en ca 40 pers, alla i 20-års åldern. Jag knaprade på som vanligt, utan några bekymmer. Sen fick en kompis för sig att vi skulle lägga flunitrazepam i en annan kompis dricka. Denne kompis blev alltid aggressiv när han dricker, så vi var nyfikna på vad han skulle ha blivit om han fick flunitrazepam i sig samtidigt. Som tur var hindrade en fjärde kompis oss från att göra det.

Men nått som fuckar upp mig med alkohol är zolpidem eller zopiklom.

Zopiclom er som å få juling, men ingenting er som zolpidem. Har ikke vært så nær naturlig søvn på 20 år.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.