.ROHYPNOL

Mer
17 år 2 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #65479 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ROHYPNOL
? Har aldrig varken läst eller hört talas om det! Känner igen namnet bara och att han är dödshotad bland muslimer för sina"Satans verser"

Associationen går istället till Charlie Chaplin! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
17 år 2 månader sedan #65497 av aspie
Svar från aspie i ämnet .ROHYPNOL
Brukade Charlie tutta eld på skor?
Mer
17 år 2 månader sedan #65499 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet .ROHYPNOL
:lol: Han kokade sin läderkänga för att få en måltid! den sista eller? På film! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 månader sedan #65507 av aspie
Svar från aspie i ämnet .ROHYPNOL
Usch! Smaklig måltid?
Mer
17 år 2 månader sedan #65511 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet .ROHYPNOL
Kul att se på i vuxen ålder! Men det ligger ju allvar bakom! Deppressionen i USA och i hela världen satte sina spår!

Det var läskigt att se när man var barn och filmerna var ju bara svartvita på svartvit TV

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 månader sedan #65561 av Mammas son
Svar från Mammas son i ämnet .ROHYPNOL
Nissegossen,
Om Flunitrazepam är det ändå som funkar kan jag lova att dina Theralen-tabletter inte fungerar det minsta.

Däremot så kan man använda olika slags kombinationer av läkemedel. Tar man 100 mg Nozinan och en 25 mg Propavan vid klockan 20,00 och 15 mg Imovane eller 20 mg Stilnoct vid klockan 22,30-23,00 så tänker jag som så att det har liknande eller till och med bättre effekt än en Flunitrazepam.

Att man däremot blir hangover på Nozinan vet jag, men detta håller bara i sig några dagar. Sen är man van vid tabletten och så försvinner den bieffekten.