Utmärkelsen

Mer
16 år 2 veckor sedan #117313 av Tikki
Utmärkelsen skapades av Tikki
Ett stort grattis till Admin och Viska för utmärkelsen på SocialPsykiatriskt forum. Du har verkligen gjort ett jättefint arbete Admin.
Mer
16 år 2 veckor sedan #117322 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Utmärkelsen
Utmärkelsen har ju gått till sajten, så jag tycker att alla medlemmar och gäster kan känna sig träffade och särskilt de, som varit mycket aktiva här i forumet. De flesta som besöker sajten är ju mest intresserade av forumet och där har jag ju bara stått för en liten del av aktiviteten egentligen.

Så grattis alla och även du TIKKI förstås!
Mer
16 år 2 veckor sedan #117323 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Utmärkelsen
Jag var med på konferensens middag där prisutdelningen skedde och Admin hade bett mig att ta emot priset i hans ställe under utdelningen. Jag blev väldigt rörd över detta då det är en stor ära. Jag tackade för priset och för Admins insatser och för de insatser som alla medlemmar på Viska gör varje dag. Jag berättade att Admin driver sajten helt ideelt och att han har så stort engagemang att han även ofta tittar in på sajten mitt i natten och kollar av postningarna. Jag nämde speciellt Nissegossen och Geta som gör viktiga insatser på sajten. Tillsammans hjälps alla medlemmar åt att skapa denna fantastiska sajt som ger både gemenskap och kanratstöd. Priset är ett diplom som jag fick ta emot, men som nu skickas vidare till Admin där det hör hemma.

Tack än en gång för förtroendet att få detta uppdrag att vara med på prisutdelningen!

Jättestor kram till er alla!!!
Mer
16 år 2 veckor sedan #117326 av Sankt_sigfrid
Svar från Sankt_sigfrid i ämnet Grattis
va kul, grattis!
Mer
16 år 2 veckor sedan #117328 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Utmärkelsen
:lol: Jättekul :P :P Grattis Admin och alla viskare!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 2 veckor sedan #117329 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Utmärkelsen
:lol: Länk till Socialpsykiatriskt Forum;
www.socialpsykiatrisktforum.nu/u ... sykia.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum